• Virvel

080809 del 3

Nu är det dags att starta upp del tre för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.html

• Svar på tråden 080809 del 3
  • TyresöBrud

Jag beställde en klänning från lillsessan just som jag ska ha dagen efter bröllopet när vi ska ha Brunch på en jätte mysig hamn restaurang nära hotellet vi ska på på. Nacka J om någon känner till det, känns toppen bra. Kommer att känna mig jätte fin då också :)

• bridesilly
    AoM skrev 2008-03-27 19:01:40 följande:
    Har alla här sina präster klara? Vi har bett en utomstående präst (från min gamla hemförsamling)att viga oss men han kunde inte svara förrän nu i mars (vi frågade i somras). Grejen är att jag är jättetöntig, vet inte om jag vågar ringa. Är så himla rädd att han ska säga att han inte kan... Visst är jag dum? Egentligen är det ju bara att lyfta på luren och ringa...
    nope vi hade önskat en präst men han kan inte/vill inte gå in två dagar innan hans semester slutar och den andre prästen börjar sin semester veckan före så vi har ingen än men dom lovade att fixa någon vilket jag hoppas att dom gör också
  • blivandefrularsed

Ja någon präst måste ju tjänstgöra

• TyresöBrud

Vi vet inte heller vem vi får, semesterchemat ska vara klart i slutet på april så då får vi veta!

• cindell

Vi har klart med vår, fast vi har vigselförrättare istället för präst. Ska träffa honom någon gång innan midsommar för att gå igenom allting.

• cindell

Gargh.... Fick hem skorna idag jag beställt från Brandos. De var bra i storleken men de stränade lite på bredden.... Är det någon av er som vet om skor töjer sig på bredden. Gympaskor brukar ju göra det med är det likadant med brudskor? Det är av märket Ivory...

• bofinkarna

Ja har köpt ring nu! Åh va ja längtar! Inte långt kvar till vår dag nu!

• bridesilly
    cindell skrev 2008-03-28 14:22:56 följande:
    Gargh.... Fick hem skorna idag jag beställt från Brandos. De var bra i storleken men de stränade lite på bredden.... Är det någon av er som vet om skor töjer sig på bredden. Gympaskor brukar ju göra det med är det likadant med brudskor? Det är av märket Ivory...
    ska nog inte vara några problem, du ska ju ändå gå in skorna å då ger dom säkerligen med sig.
  • kalevala
    AoM skrev 2008-03-27 19:01:40 följande:
    Har alla här sina präster klara? Vi har bett en utomstående präst (från min gamla hemförsamling)att viga oss men han kunde inte svara förrän nu i mars (vi frågade i somras). Grejen är att jag är jättetöntig, vet inte om jag vågar ringa. Är så himla rädd att han ska säga att han inte kan... Visst är jag dum? Egentligen är det ju bara att lyfta på luren och ringa...
    nej ...inte vi..........
Svar på tråden 080809 del 3