• Virvel

080809 del 3

Nu är det dags att starta upp del tre för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.html

• Svar på tråden 080809 del 3
  • bridesilly

Bride in England skrev 2008-03-19 10:41:21 följande:

Tyresö BrudVilka piller ska du ta, har du tagit dem forut? Min mens har nu borjat bli oregelbunden, det ar som om den vet om att det ar brollop pa gang. Sa jag kan mycket val komma att fa den bridesillyvad ar det han inte klarar av att gora? Vi har inte ens briefat var toastmaster an, hoppas pa att han kommer att kanna att uppgifterna e ok!
    Tja jag vet inte riktigt eftersom vi redan gått igenom de mesta som vi vill ska hända under middagen så tja?
  • Bride in England

bridesilly

vad sager han om uppgifterna da?

• bridesilly

Bride in England skrev 2008-03-19 10:55:20 följande:

bridesillyvad sager han om uppgifterna da?
    tja vi får väl se vart det lider, vet inte om denne orkar med allt samtidigt som sitt eget
  • Bride in England

bridesilly

jobbigt hoppas det ordnar sig

• bridesilly

Bride in England skrev 2008-03-19 11:08:25 följande:

bridesillyjobbigt hoppas det ordnar sig
    ja det gör jag med
  • augustibrud 08

Nu hoppar jag in här lite på måfå - verkar som om jag missat en ganska lång period av "snack" :)

Fick datumet spikat i söndags så det blir alltså 9/8 som ni andra! Känns SÅÅÅ roligt! Ligger dock efter i planeringen eftersom lokal (vi viger oss och har festen på samma ställe) inte varit bokad förrän nu men det är väl bara att sätta fart!

Någon som har bra tips på vigselförrättare och vad det kan kosta ungefär? Vi ska vigas ute i slottspark, alternativt inne på slottet om det regnar. Vi är inte religiösa, men man kanske kan ha en präst ändå utan att det blir för "kyrklig" stämning. Vad säger ni?

• TyresöBrud

Jag äter P-piller så får knapra en vecka extra

• blivandefrularsed

augustibrud 08 skrev 2008-03-19 11:24:11 följande:

Nu hoppar jag in här lite på måfå - verkar som om jag missat en ganska lång period av "snack" :)Fick datumet spikat i söndags så det blir alltså 9/8 som ni andra! Känns SÅÅÅ roligt! Ligger dock efter i planeringen eftersom lokal (vi viger oss och har festen på samma ställe) inte varit bokad förrän nu men det är väl bara att sätta fart! Någon som har bra tips på vigselförrättare och vad det kan kosta ungefär? Vi ska vigas ute i slottspark, alternativt inne på slottet om det regnar. Vi är inte religiösa, men man kanske kan ha en präst ändå utan att det blir för "kyrklig" stämning. Vad säger ni?
    Välkommen!!! Ser inte ditt galleri...
  • cindell

Är det någon av er som har trubadur eller så under cermonin och festen? Vad betalar ni för det i så fall? Är 4500:- mycket pengar för alltihop?

• bofinkarna
    lollan82 skrev 2008-03-15 09:10:12 följande:
    jag har fått ett eget startkit gelenaglar..av min M2bså jag ska göra på mig själv..ska ha lite dustglitter och en diamant på nageln.. har gjort några gånger inann. inte alls svårt.. å MKT billigare
    Vart fick ni tag på det? :) Kanske vore nåt för mig!! :) Är de svårt att göra själv?
Svar på tråden 080809 del 3