• Virvel

080809 del 3

Nu är det dags att starta upp del tre för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.html

• Svar på tråden 080809 del 3
  • bridesilly

jajamen här finns det ett vitt paraply eller snarare ivory som är stort nog för två

butik.brollopsbubblor.se/

å du man kan ju behöva paraply iaf för fotografering för den 9 augusti kommer det vara strålande solsken så du behöver skydd och inte får solen i ögonen
    Mrs Robin Hood skrev 2008-03-13 22:22:15 följande:

Ingen här hoppas väl att det ska regna den 9 augusti men för att gardera oss måste man ju köpa ett snyggt paraply. Har sett vita stora fina med "vågade" kanter. Någon som vet vart man kan få tag i dessa. Kan man beställa på nätet vore det ju perfekt.
  • nilia

Åhhhh idag har vi varit hos en guldsmed och han ska börja göra min ring=) Nu börjar det kännas verkligt!!!
    Den kommer att bli sååå fin=) Det enda tråkiga är att jag får klara mig utan min förlovningsring tills bröllopet.
    Känns konstigt. Fast nu har jag iofs en annan ring på det fingret som jag fick av min sambo en annan gång! Åhh vad jag längtar till den 9:e aug. nu!!!

• Bride in England

Hej brudar! Ar det nagon som har tankt pa vad ni ska gora med era naglar an?? Jag funderade pa att ga o fa manikyr pa fredagen men sen kom jag pa att jag ska binda min egen bukett o brudtarnornas pa kvallen o da kanske jag forstor dem!? Ar det ok att bara fixa dem sjalv? Vad gor ni andra? *nyfiken*

• bridesilly

Jag gör mina naglar dagen innan på eftermiddagen. på förmiddagen ska vi duka och göra ordning villan men på eftermiddagen är det migtid
    Bride in England skrev 2008-03-14 10:55:48 följande:

Hej brudar! Ar det nagon som har tankt pa vad ni ska gora med era naglar an?? Jag funderade pa att ga o fa manikyr pa fredagen men sen kom jag pa att jag ska binda min egen bukett o brudtarnornas pa kvallen o da kanske jag forstor dem!? Ar det ok att bara fixa dem sjalv? Vad gor ni andra? *nyfiken*
  • matteve

Ja, just det! Det har jag inte tänkt på! Jag ska ju också binda buketter kvällen innan... hmm. Men jag gör iordning mina naglar själv!

Bride in England skrev 2008-03-14 10:55:48 följande:

• cindell

Jag kommer gå iväg och få mina fixade, har så dåliga och klena naglar...

• bridesilly

kan ju lägga till att jag gör mina naglar på salong..glömde skriva det

bridesilly skrev 2008-03-14 11:54:26 följande:
    Jag gör mina naglar dagen innan på eftermiddagen. på förmiddagen ska vi duka och göra ordning villan men på eftermiddagen är det migtid Bride in England skrev 2008-03-14 10:55:48 följande:
  • Bride in England

Ja ni verkar ju ha lost det bra Jag vill egentligen ocksa bara ha mig tid pa eftermiddagen! Tror det far bli sa att jag binder buketter tidig kvall, sen far min syrra mala mina naglar efterat Och efter det far jag inte anvanda mina hander, folk far diska for mig o sant hehe

• blivandefrularsed

Min sväkerska ska sminka mig så då får hon fixa naglarna med. Men kanske dagen innan då. Fast risken är ju att dom hinner bli fula??

• AoM

Åååh! Idag får vi veta att min sambos faster har tackat ja för sin del av släkten (de b or i tyskland) Jätteroligt tyckte vi! Men i nästa andetag får vi veta att hon även sagt att självklart kommer hennes son (min sambos kusin, 26 år) att ta med sig sin flickvän om han har någon vid tillfället.

Idag är han singel... Hur sjutton kan man vara så fräck att UTGÅ (inte ens fråga) från att den EVENTUELLA flickvän skulle vara medbjuden? Min sambo pratade med kusinen bara för två dagar sen och då var han singel och så nöjd med det.

Kom gärna med era åsikter, men för mig känns detta helt absurt. Här har vi valt bort vissa vänner för att ha råd och pga platsbrist, varför skulle vi då välja att bjuda en flickvän som i dasgsläget inte ens existerar????

Svar på tråden 080809 del 3