• Virvel

080809 del 3

Nu är det dags att starta upp del tre för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.html

• Svar på tråden 080809 del 3
  • Bride in England

I natt dromde jag ytterligare en mardrom om brollopet! Nagon annan som har regelbundna mardrommar om detta?! Denna gangen upptackte vi pa sjalvaste dagen att vi hade glomt kopa ringar, och jag hade glomt kopa skor! Sen blev brollopet installt av nagon anledning och alla gaster blev tillsagda att ga hem. Jag oroade mig mest for att lasa denna traden och hora hur alla hade haft en fantastisk dag medan min blev ett fiasko!!

• Nufsan

Nej, men jag drömmer mkt om bröllopet i sig... men än så länge inga mardrömmar!

Bride in England skrev 2008-03-06 14:49:03 följande:

I natt dromde jag ytterligare en mardrom om brollopet! Nagon annan som har regelbundna mardrommar om detta?! Denna gangen upptackte vi pa sjalvaste dagen att vi hade glomt kopa ringar, och jag hade glomt kopa skor! Sen blev brollopet installt av nagon anledning och alla gaster blev tillsagda att ga hem. Jag oroade mig mest for att lasa denna traden och hora hur alla hade haft en fantastisk dag medan min blev ett fiasko!!
  • blivandefrularsed

Drömde inatt att alla såg mig dagen innan i min klänning, och dom tyckte den var sådär...

• cindell

Nej jag drömmer inte mycket, har haft en mardröm men thats it.

AoM: Hur går det med posten? Har du ringt igen?

• AoM

Jag ringde posten igen, som hänvisade mig till deras serviceställe. Innan jag hann be om numret dit lade posten på i örat på mig.

Så jag fick ringa upp en tredje gång, fick rätt nummer och ringde så servicestället. De vägrade först att leta efter paketet men efter att jag lät dem höra min hysteriska brud-röst gick de snällt och letade efter paketet *skrattar*
    Och gissa vad, de hittade det!!!!

Så nu är det bara för min kusin att knalla dit och hämta det!!
    Så skönt!
    Undrar dock om det är fler som råkat ut för detta, vår kusin visste ju ändå om bröllopet och saknade inbjudan.

Lustigt, men jag trodde fler skulle höra av sig när inbjudningarna hade gått ut. Från min sambos släkt (ca 35 pers) har en farbror hört av sig...

• cindell

Ja jag trodde också att folk skulle höra av sig mer. Ingen från min sambos släkt har hört av sig och bara 9 från min. Det är ju visserligen ett bra tag kvar. Men inte ens min sambos mor och far har osat...

• Nufsan

Hur stort var brevet eftersom det hamnar på uthämtningsställen??

Jobbar på Postens kundtjänst, dock inte på privat sidan, vilket jag är glad för idag

AoM skrev 2008-03-06 16:41:53 följande:
    Jag ringde posten igen, som hänvisade mig till deras serviceställe. Innan jag hann be om numret dit lade posten på i örat på mig.Så jag fick ringa upp en tredje gång, fick rätt nummer och ringde så servicestället. De vägrade först att leta efter paketet men efter att jag lät dem höra min hysteriska brud-röst gick de snällt och letade efter paketet *skrattar*Och gissa vad, de hittade det!!!! Så nu är det bara för min kusin att knalla dit och hämta det!! Så skönt! Undrar dock om det är fler som råkat ut för detta, vår kusin visste ju ändå om bröllopet och saknade inbjudan.Lustigt, men jag trodde fler skulle höra av sig när inbjudningarna hade gått ut. Från min sambos släkt (ca 35 pers) har en farbror hört av sig...
  • cindell

Jag har börjat fundera på en tredje låt till cermonin. Vi ska ha Ulf Lundell - Kärleken förde oss samman och Anders Eneroth - Ett liv för mig. Men jag är sugen på att lägga dit en tredje låt. Några förslag?

Dessutom funderar jag lite på vilken låt man ska ta till valsen. Har ni bestämt den redan?

• Nufsan

Du är Allt med Sonja Aldén.

Kärleken förde oss samman är ju helt underbar!

cindell skrev 2008-03-06 16:53:25 följande:
    Jag har börjat fundera på en tredje låt till cermonin. Vi ska ha Ulf Lundell - Kärleken förde oss samman och Anders Eneroth - Ett liv för mig. Men jag är sugen på att lägga dit en tredje låt. Några förslag?Dessutom funderar jag lite på vilken låt man ska ta till valsen. Har ni bestämt den redan?
  • cindell

Den va jättefin! Va tvungen att söka på youtube hade inte hört den förut.

Svar på tråden 080809 del 3