• Virvel

080809 del 3

Nu är det dags att starta upp del tre för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.html

• Svar på tråden 080809 del 3
  • kalevala

välkommen ........kul...........

• Virvel

Om inte jag är helt ute och cyklar så är det väl så att vi kan skicka in om hindersprövning from den 9 april??
    Vilka blanketter är det som ska in? Jag har skrivit ut Hindersprövning Ansökan och försäkran och blanketten som heter Efternamn anmälan.

Jag sa det till sambon igår att vi inte får glömma hindersprövningen. Den liksom försvinner bland all den roliga planeringen. Kul och stå där och ha glömt att skicka efter. Inget bröllop blir det då.

• Nufsan

Jag tror inte det är nån annan blankett... än de du nämner!

9 april stämmer bra. Den "håller" ju i 4 månader!

Jag har blanketterna ligger i fyllda och klara, ska bara skickas in

Virvel skrev 2008-03-04 07:28:22 följande:
    Om inte jag är helt ute och cyklar så är det väl så att vi kan skicka in om hindersprövning from den 9 april??Vilka blanketter är det som ska in? Jag har skrivit ut Hindersprövning Ansökan och försäkran och blanketten som heter Efternamn anmälan.Jag sa det till sambon igår att vi inte får glömma hindersprövningen. Den liksom försvinner bland all den roliga planeringen. Kul och stå där och ha glömt att skicka efter. Inget bröllop blir det då.
  • cindell

Gud va allting håller på att bli verklighet nu. Skickade ut inbjudningarna igår som gjorde att det hela blev verkligt. Att två redan ringt och sagt att de kommer gör det hela ännu verkligen. För att inte prata om att ni börjar diskutera hindersprövning! Det börjar för en gångs skull kännas som att det verkligen kommer hända
    Alling har ju hela tiden legat så långt bort. Men nu tjejer är det snart bara 5 månader kvar!!!!

• blivandefrularsed

Jaa, det närmar sig!!

• kalevala

tack för påmonnelse om hindersprövning , den hade jag helt glömt....

• AoM

Helt otroligt att det är så nära nu!!
    Vad har ni kvar att fixa?

Vi har allt detta kvar:
    Brudgummens kläder
    Brudbukett (mina favoritblommor blommar fel säsong så nu måste jag tänka om helt)
    Underkläder. Har ju fått låna svägerskans korsett men den kommer förhoppningsvis att bli för stor
    Spika menyn
    Bröllopsresa (bali, vietnamn, malaysia eller medelhavet)
    RINGARNA

• bridesilly

oj ja du har rätt snart kan man skicka in den Vi har skrivit ut dem redan men inte fyllt i

Virvel skrev 2008-03-04 07:28:22 följande:
    Om inte jag är helt ute och cyklar så är det väl så att vi kan skicka in om hindersprövning from den 9 april??Vilka blanketter är det som ska in? Jag har skrivit ut Hindersprövning Ansökan och försäkran och blanketten som heter Efternamn anmälan.Jag sa det till sambon igår att vi inte får glömma hindersprövningen. Den liksom försvinner bland all den roliga planeringen. Kul och stå där och ha glömt att skicka efter. Inget bröllop blir det då.
  • ElinJonas

Hallo!!! Har lagt ut två nya bilder i mitt galleri. På vårt inbjudningkort, blomsterkorgar mm

• bridesilly

Va fint Vart ska ni har rispåsarna någonstans? vi hade tänkt att marskalkarna ska dela ut dem i kyrkan med i/på vad?

ElinJonas skrev 2008-03-04 19:25:52 följande:
    Hallo!!! Har lagt ut två nya bilder i mitt galleri. På vårt inbjudningkort, blomsterkorgar mm
Svar på tråden 080809 del 3