Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
Stjärnis: GRATTIS! Såå roligt för er och sååå härligt att det löser sig för er på samma gång! Fira ordentligt med skumpa!
Både jag och min sambo fick nya jobb samma vecka, så kul när det löser sig för båda.
Astriden: Men gumman stackare! Får ta det lugnt idag och kanske tom ta en liten vila? Beror det på bebben eller är det stress-näsblod? Min sambo blöder när han är stressad. Får ta en vårda dig själv dag! (Läs: Fötterna på skrivbordetm, surfa, be kollegorna hämta kaffe/vatten/bullar/glass/godis)
PS; Ja uteplatsen börjar ta form?. Men vi skrattade gott igår båda två för båda sa ung. samtidigt: "Good, detta kommer höja värdet på lgh när vi säljer!" Vi är så hussugna så kommer sälja så snart vi är klara med renovering samt hittat vårt drömhus.
Grund: I´ll see U 2day! Jag kommer nog sluta redan 16:00 och har inga ärenden på stan förrutom Renmans. Ok om jag går dit och om ni inte kommit innan jag går så lämnar jag den i dambutiken? Men ring om ni ej ska dit så att du verkligen får den idag!!!! Kan tänka mig att din kompis har ganska mkt puls nu!
Mrs D: Vad roligt att se dig på fikat!
Barba: Vilken möhippa du hade! Wow va roligt och goa kompisar du verkar ha! Måste visa oss kort!
Amor och Mrs D: Igår ringde min mamma och hon har fixat vinet! Stort tack till er tjejer för att ni är så goa och erbjuder er!
Stor kram på er!
Aybee: Hade det varit en fest så helt OK men för mig rimmar nog svart klänning lite begravning (särskilt ifall vigseln är i kyrkan). Lite gammaldags syn kanske! Hoppas inte tar illa upp på min tanke! Jag har 2 festklänningar (en mönstrad och en blå) som du gärna få låna!