Hej flickor!
Oj vad ni har skrivit! Jag är uppe i Värmland och har bröllopsrace! Igår träffade vi cateringfirman och provsmakade en del av rätterna (åh vad det var gott!), bandet och bestämde valslåt ("Ta mig till havet", konditorn och bestämde tårta (choklad och passionsfrukstmousse med vita kallor i marsipan på), mums!
Vad ska ni ha för tårta och vad betalar ni för det?
Någon som har en bild på tårta med just kallor på? Konditorn ville ha.
Idag ska vi träffa fotografen och floristen och sen till bygdegården och titta på stolarna. Jag har inte gett upp att jag vill ha vita stolsöverdrag. Har hitat en tjej som syr upp men blir ju ganska dyrt..... Men stolarna är sååå fula, lite luggslitna och brunaktiga. Blä!
Astriden eller ngn annan som har fått av Astriden: Skulle också vara superglad för musiktipsen! Vårt band spelar 3*45 min så det behövs musik emellan och efter. Supergulligt!
Astriden: Du är verkligen en klippa! Tycker nästan synd om dig men allt du fixar är så bra och då kan man inte låta bli att fråga om lov om man får ta del av det! Kan tyvärr inte komma på dit bröllop (Tjejhelg i Sthlm) men hoppas på att få se alla bilder sen!
Amor och co: Jag fikar gärna men är ej tillbaka i stan förrän tisdag. Veckan som kommer är fullbokad för mig men gärna veckan därpå om ngn har lust att ses!
Stjärnis: Jag var och pratade med KAlle 3 igår och sa att om jag ska våga köra dig måste du lova vara snäll, OK?
31 maj: Hur mkt murgröna ska ni köpa från floristen och ung hur mkt kommer det kosta? Köpte du ngt på Twins Home rean förresten? Jag köpte underbara Miss D halsband, så nöjd!
Nu ska jag till Frölundas motståndares hemmaarena: Karlstad!
Bamsekram!