• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • Amor Eterno

Hjesan tjejer!!

Tack för igår jag hade sååå kul, tack för allt!

Japp valkyryana tipsade om hemsidan nu!!

Angående klänningarna så hade jag köpt den på www.gojane.com
    det är under formals och klänningen heter KNIGHT DRESS färg: SAGE.

Hemsida för dekorationer till bordet är : www.stoneblossom.com

Skall iväg och dansa nu skall surfa lite mer ikväll :)

Astriden tack för att du hade ordnat allt igår!! Älskade chokladen och allas sällskap :)

• CRISTAL

Tack för igår tjejer, det var verkligen trevligt att få träffa er alla. Kände mig väldigt tråkig igår som inte hoppa in i en taxi men plugget fick gå före

Hehe....när jag kom hem hade vi en gäst hemma som naturligtvis frågade "jaha....var du på möhippa och käkade choklad, lr?"

Svaret blev: "Nä men herregud, nä var en kompis till mig som skrapa ihop ett gäng som inte träffats på länge så istället för fika gick vi på chokladprovning. " Hehehehe....men jisses var svårt det var att hålla masken...

När är nästa träff????

• Grund

Hej alla underbara!

Tack för igår, super trevligt!! Speciellt tack till dig Amor för att vi fick komma till ert FINA hus! Och till dig Astriden som fixat en sån perfekt dag. Du är grym!

Långserud: Tack än en gång för skjutsen!

Jag har också varit inne på Gojane igen och nu fick jag se att den klänningen finns i en lång variant också. Det kanske vore ngt när jag ska vara värdinna. Får fundera på det.

Snart ska det komma lite folk hit för vi ska diskutera Hemsedal-resan. Vi åker ju nu på torsdag och det ska bli så kul!

Kram på er allihopa!

• mrsD

Godmorgon! eller ska jag säga god eftermiddag..
    Drog vidare på stan sen, mötte upp en kompis. Kom hem halv 5 imorse (det tog över en timme o ta sig hem!!!!), däckade o vaknade klockan två... haha! har inte sovit så länge sen jag va typ 15.

Tack alla för en underbar dag igår! har bara pratat om choklad idag *asg* ska se om jag inte kan trycka i m2b lite "sexy" sen!

Amor - som många redan sagt: UNDERBART hus! e sååå avundsjuk! (ring mig om ni planerar o flytta, okej? *s*)

Astriden - som Grund sa, du e grym! o tack för skjutsen t backaplan!

Cristal - oj! jag hade inte kunnat komma smidigt ur en sån situation! tur vårt bröllop e offentligt *s* om inte annat hade jag försagt mig på 1 sekund..

Åh va gött, åt pommes frites o hemmagjord aioli till frukost/lunch.. så gött en söndag som denna!

• malinlars

TACK för igår! Hade hur kul som helst! Roligt att fått träffa er. Otroligt kul när vi har så roligt ihop!!!

TACK AMOR för att vi fick komma till dig! Hur underbart hus som helst!

ASTRIDEN bra planerat & tack för att du har lagt ner tid på denna dag.. när du har annat att tänka på som sagt!

Köpte chokladen men havssalt.. L tyckte jättemycket om det. Vågade inte köpa Sexy.. hahaha.. kanske får åka dit o köpa till bröllopsnatten.. SKall iaf ringa dit för att höra vad hon ta för de bruna askarna.. L var inte såå jätte på att d var strutar.. men med lite kvinnlig övertalningsförmåga så kanske?!

• 31 maj 2008

Jag vill också tacka för igår! Det var supertrevligt att träffa er alla! Och särskilt tack till Amor - säger som de andra, fantastiskt fint hus med perfekt kök för tacos!

Idag har min M överraskat med brunch på Incontro - heeeelt fantastisk, har ni inte varit där för deras brunch, så måste ni dit. Allt var supergott, och magen stod i fyra hörn efteråt. Förutom det har vi suttit och knåpat på drinklistan för baren på bröllopsfesten, svårt att tänka på vad alla släktingar tycker om...

Sidan jag pratade om heter www.stylemepretty.com med massor av inspiration. Sedan finns ju också snippetandink.blogspot.com som jag tror någon sa.

• Amor Eterno

God morgon tjejer!

Då var det måndag och vi sitter på jobbet igen, så underbar rolig helg vi hade :)

VAr och dansade igår och sedan på lite barnkalas!

Kom hem och bara degade framför tv.

Idag skall jag på Jeans hunting skall köpa ett par läckra jeans hade jag tänkt :)

Tack för allt fint ni säger är rätt stolt över huset :)

• Majsis2008

godmorgon tjejer...låter som ni hade kul i alla fall i helgen...själv sov jag från 16 till 21,,,i då kände jag att d inte var nån id+e och åka iväg.
    Jag vill bara det ska bli torsdag så vi kan åka kolla på våra ringar i dalsjöfors...hoppas vi kan hitta några som passar oss och våran gravyr...

• Majsis2008

nu har jag börjat knåpa ner lite låtar som jag ska försöka hitta på våran data, på nätet, genom kompisar och så vidare....men nu undrar jag hur man ska lösa detta bäst?
    svägerskan har ett sorroundsystem som vi kan låna sa hon och ha som stereo, år bara hoppas d funkar....
    annars vet jag int ehur vi ska lösa d..

• AyBee

God förmiddag tjejer...

Nu har jag tagit tag i lokal. Ska åka till Agenta på Aschebergska Eken och titta runt o kolla av läget lite. Är ledig på fredag så jag o sonen åker dit tänkte jag.
    Hoppas hoppas hoppas att jag blir lika nöjd som er andra som ska ha festen där. Agenta verkade jätte go så jag tror att det kan bli bra.

Ett litet minus dock är att det är visst en annan fest där samma kväll, inte bröllopsfest men ändå. Hon sa något om att man kan spärra av men att det är lättare att visa på fredag än att ta det över telefon...Håll tummarna för mig.

Vilka var det förresten som skulle ha festen här?

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3