• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • carinokenneth

har iaf för mig att det är en tangent =P

• BarbaBruden

Tänkte att jag skulle testa vanliga lösnaglar å se hur det blir. Kostar ju som sagt inte så mycket....

31Maj
    Jo, det skulle jag ju kunna ha...men de är så korta och enligt mig, fula

• carinokenneth

Malinlars: jag hade nästan rätt... =)...om du tittar nere vid klockan så ser du att där står SV...detta är för svenska...kolla så den inte ändrats ill engelska...så med andra ord där ska stå SV så ska ditt tangentbord funka igen =)...hoppas det funkar =)

• mrsD

Amor - grattis!! måste kännas skönt!

vilken jäkla pissdag idag.. suck! orkar inte förklara, men sammanfattningsvis: pissdåligt resultat på tentan (det var jag iofs inte ensam om), d regnar så fort jag går utanför dörren, känner mig pissdålig som ignorerade både en nyckelringsförsäljare o för att jag inte köpte faktum fast jkag hade kontanter i plånboken, o som straff gick papperskassen megasönder när jag skulle lyfta upp den ur kundvagnen..

så jag håller mig borta från vassa föremål idag..

• Grund

Majsis: VARNING för den tårtan. Jag har försökt göra den men det var äckligaste jag gjort och jag har ändå bakat en del. Det står att man ska grädda botten och dela på mitten men det blev bara en platt sak som var segt som tuggummi. Jag kommer aldrig baka med potatismjöl igen. Det slutade med att jag fick göra rulltårtebotten med kakao i eftersom tiden inte räckte till att hitta på ngt nytt. Men det blev bra iaf

Sorry att jag är så negativ men jag ville varna iaf.

• Stjärnis

Hej tjejer!!

Amor: GRATTIS till jobbet!! Hur ska ni fira??

MrsD: Usch då. Vilken dag. Ibland har man sådana där dagar som man bara vill ska gå över, när allt går fel! Hmm, jag hade tröstat mig med lite choklad om jag vore du.. Det känns alltid lite bättre när man ätit choklad

Astriden: Mår du lite bättre nu? Håller tummarna för att dte snart ger med sig!

Långserud: Nyfiken på att se bilder på ringarna...

Nu ska jag fixa lite mat, kom precis hem från träningen..

• Långserud

Hej hopp!

Tittar in lite kort innan jag ska ut å powerwalka med min kärlek (straff för utebliven träning....)

Vem var det som ville ha nr till bandet?

Ringarna ja...tack Grund för tipset med flanderslipning!

Lutar åt att jag ska skaffa 2 nya ringar, har inget emot det. Viktigast nu är att hitta ringar som jag gillar. Favvosarna just nu är 2st Engelbert (en som är smal och en som är bred med stenar på raken) eller den som jag har som ring nr 1 i mitt bildgalleri.

Vad tycker brudarna?

Malin: Jag har mailat spellistan!

Amor: När ska vi beställa, mina tärnor var sugna men ville suga på karamellen tills i helgen. OK?

Hur mkt var tull och frakt av de 650 kr? Hur mkt kan man räkna med tull och frakt ca? Har ingen uppfattning alls!

Oj, skulle svara på massa inlägg men måste nog läsa bakåt i tiden. Återkommer..

• Långserud

Värdelös är jag:

Favorit 1:

Ring nr 3 (med viss modifikation, ska ej vara de två stenarna på resp sida om den stora)

Favorit 2:

Ring nr 6 i VG tillsammans med Ring nr 7 i VG.

Vad tycks?

Andra kombinationer och ideer?

• 31 maj 2008

Tack för mailet om låtlistan!

Fattar inte riktigt vad du menar med ring nr 3 osv. På vilken hemsida?

• Långserud

Aha på min sida där jag har mitt bildgalleri! Om du trycker på mitt namn i tråden ovan så ser du Bildgalleri vänsterkolumnen.

Funakr?

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3