• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • malinlars

Glömde:
    Måste ju berätta att jag lyckades att ställa om ALLA klockorna hemme FÖRUTOM min EGNA Väckarklocka!!! Typiskt mig! SÅåå..

imorse ringde klockan vid 4:40.. tåget går 6:40.. jag går upp 5:05 o börjar göra ordning mig & min frukost.. ser att grannen rättöver är vaken han också.. vilken han INte brukar vara vid denna tidpunkt.. tänker inte mer på detta förrän jag kolla på klockan i köket... 6:20!!!!!!!!!!

Herregud.. fick väcka L som fattar noll.. borstar tänderna, packar ner lunchen, Smörgåsen jag gjorde till frukost, ställer in skålen med fil i kylen, packar även ner min Ipod & banan som jag tänkte att jag skulle behöva.. (hmmm) Hämtar bilen & L kör mig till centralen.. tåget går precis när jag stiger på... 6:38... VILKEN TUR... Fattar inte att jag hann med allt...

När jag satt mig på tåget ringer L.. han har gått till perrongen för att se ifall jag hann med.. tänkte att vi kunde ätit frukost om jag inte hade hunnit.. Han är för söt!

Ville bara dela med mig av min händelserika morgon

• AyBee

God morgon tjejer.

Idag var det en trött morgon.
    Skrattade gott åt din morgon Malin Vad gullig din M2B var........

Vi gick igenom vår gästlista igår och spikade den. Vi blir 49 om man räknar med oss två. Precis lagom tycker vi. Sen utgåg vi vårt värdpar vilket blir min storasyster & man plus att vi valde vem som skulle vara toastmaster och det blir nog en av Marcus vänner Markus. Tycker väl sådär om det. Vet inte riktigt hur han kommer att hantera uppgiften....vi hade jätte svårt att besluta vem som skulle vara toastmaster/toastmadame.

• Amor Eterno

God morgon tjejer!!

Kan berätta att jag var och fikade efter jobbet igår kom hem vid 7 tiden lagade lite mat till min snuttis som kom efter och sedan satte jag mig i soffan och somnade direkt... var sååååå trött att jag mådde nästan illa gick å la mig 20.45 sov till 6.30 idag!! Kan ni fatta, detta att ställa fram klockan...

Läser i tråden och alla verkar så glada och uppåt tjejer detta är verkligen vårt år

Cristal - Vad spänannde när man känner att de lyssnar på ens idéer, you go girl och visa vem du är!

Mrsd - Vad är det för kurs du läser om du kommer in??

Långserud - Jag lämnar min beställning snart.. Kram

Grund - Ringen hur gick det med den?? Gick det att fixa på Jarl?
    Sedan måste ni ge mig lite tips om hur man andvänder mer utav facebook...

Stjärnis - Vi får insperera varandra till att ta promenader osv så vi kommer in i klänningarna men jag tror att de sista veckorna är vi sååå nervis att vi tappar kilon.

Astriden - Hur gick det hos frisören igår?

Malinlars - Typisk att man glömmer den kl, tur att du hann med, du har ju en underbar man

Aybee - Var inne i ditt galleri vilken underbar ängel ansikte din lille man har Din ring var urtjusig.. Såg att du hade bilder på klänningen nu sorry att jag glömmer hela tiden!!

• AyBee

Tack amor för din gulliga kommentar om Axel
    Ja ringen släpps i butikerna idag så jag sak surga runt o kolla priser idag tänkte jag.

• Grund

Godmorgon allihopa!

Långserud: Är det OK om vi beställer imorgon onsdag som sades från början? En kompis som ska ha den ena klänningen ska på bröllop snart och det kan bli lite kris med tiden om den inte passar och måste sys om. Jag mailade beställningen till dig i lördags men jag skickade nog till fel adress Jag skickar igen.

Vad alla verkar glada annars!!!

Aybee: Ringen är superfin! Precis samma modell som min fast jag har princesser istället för briljanter.

Malinlars: shit vilken panik och förlora en timma bara sådär. Bra jobbat att du hann med tåget!

Välkommen hit Troll!!!

BTW: SOHO 17.30 passar mig också bra

Igår pratade jag med min vän i Abu Dhabi i över en timma. De hade varit i NY i några dagar. Å jag vill också åka dit!! Var tvungen att kolla på Sex and the city så jag också fick en liten NY-dos.

• mrsD

Gomorron!

Nu sitter jag o väntar på att klockan ska bli 9 så jag kan ringa studievägledaren...

Jag har bil på lördag! så om jag o Amor tar bil så får väl alla plats? vilka e d som ska me??

Amor - kursen heter "marin kemisk ekologi" och handlar om hur växter och djur i havet kan kommunicera med hjälp av olika kemiska ämnen. Intressant, men kan knappast använda d t ngt i min framtid..=/ MEN, bättre än 10 tråkmånsar på den andra kursen!

Troll - Hårkuren e ngt naturpreparat som ska hjälpa oss alla att få fint hår o fina naglar till den stora dagen *ler stort* Vill du hoppa på? e du me på fika den 7 förresten?

Gör en till lista, skriv up er ni som ska me! så vi ser hur många..

ASTRIDENS BRÖLLOP!!!

BILAR: AMOR MRSD

• Grund

astridens bröllop!!! :-d:-d:-d

amor bil1
    mrsd bil2
    grund

• Grund

Stora hårkuren:
    31 maj
    AyBee
    MrsD
    Grund

• Långserud

God morgon flickor!

Ja vad härligt att alla är så goa och glada! Så det ska vara!
    Jag är med alldeles glad i kroppen, fick en lillasysterdos per telefonen i morse. Syster bor på Nya Zealand så det blir ca 1 år mellan besöken men snart kommer de hem pga vårt bröllop, sååå roligt!

GoJane klänningarna:
    Grund: Beställt
    Aybee: Beställt
    Barba

Barba: Går det bra om vi beställer imorgon kväll?

Ha en bra dag!

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3