• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • Amor Eterno

God morgon tjejer!!

Astriden sååå skönt att läsa att du är hemma och myser med frukost och något att se sååå fram emot jag kan inte fatta att du snart skall bli fru

Frissan idag gud så skönt och plywood du får allt visa upp hur du gör med den så vi kan få lite idéer :)

Astrid när skall vi vara vid stora holm?? Vi som vill se dig vigas ??

Majsis tror det blir jättefint med det och att han tycker om det.

• AyBee

Astriden - gud vad avundsjuk jag blir....kan vi hoppa 7 månader framåt please

Hur är det med er andra. Har ni också precis som Nina tagit ledigt veckan innan bröllopet?

Långerud - jag vill beställa från Gojane så jag skickar ett medd till din inbox.

MalinLars & Stenis - Tack för barn dikterna. Ska genast ikväll ändra om lite i inbjudan

Majsis - Klart du ska göra fotoalbum. Han komemr att älska dom, de är ju alla foton på dig juhu

Stenis - jag avgudar ju min frisör Linda som jobbar på salong Viktoria N på 1:e långgatan. Rekommenderar henna skarpt!!!

Ang fika den 7:e....Jag är på!!!!!

• Grund

Godmorgon brudar!

Hoppas ni haft en bra helg allesammans!

Härligt att du är ledig och njuter Astriden! Tänkte på dig igår när temperaturen passerade 12 grader-det blir nog vår tillslut på din stora dag! Sista måndagen som ogift!

Majsis: jag tror det blir väldigt uppskattat!!

Fick lite halvpanik i fredags när datorn totaldog och inte gick att starta igen. Efter ett antal försök lyckades jag iaf få igång den såpass att vi fick bränt ner våra bilder från Abu Dhabi. Ikväll ska brorsan köpa en ny dator för oss, det ska bli underbart!!!

• Troll1

Amor Eterno skrev 2008-03-30 21:29:01 följande:

Hejsan tjejer!!Hoppas ni haft en bra helg?? Själv var det träffa brorsbarnen och sedan parmiddag och utgång igår jättetrevligt.. sov till sent idag gottt...Långserud det att klä glasen låter som en bra idé tsta på en först och se sedan hur det blir :)Stenbruden titta med www.clipavance.se eller på götafrizzorna vid södra vägen, kan oxå tipsa om graham & sandra. Se om det är något för dig?? Säg till om du behöver fler tips!Malinlars och Cristal kul med kyrkmusik inför bröllopet vi skall p vigseldag den 12 april i kungälvs kyrka.
    Hej, kikade in till er lite. Ska också gifta mig i Tuve ka 27 sept. Har funderingar på frisörer o make up.
    På Clipavance, vem av tjejerna rek ni? Har ganska långt hår med lite självfall och vill bara sätta upp lite på sidorna med slöja och tiara.
    Har ngn här anlitat Beatrice Larsson som fotograf mm? Hon är så svår att nå.
  • Majsis2008

hej tjejer....gud astriden vad pirrig jag hade varit denna veckan...hoppas solen kommer fram på torsdag och stannar....så d hinner torka typ

ja då ska jag göra det albumet, bara han inte blir sur och frågar vem som tatt det och blir asarg när jag säger vem...

• AyBee

Välkommen Troll1!!

Kan inte hjälpa dig med din frågeställning tyvärr men välkommen ändå! Vart ska ni ha festen? *nyfiken*

• mrsD

Gomorron!!

VEM e d som hittat på detta me sommartid???? att ställa klockan så man måste gå upp en timme TIDIGARE e inte min grej alltså.. *zzz*

Ja, Astriden vilken tid ska vi va där?

o shiiiiit va mysigt o va hemma hela veckan!!! jag tror jag me ska va ledig veckan innan o veckan efter *myyys*

Va roligt att du har en slav! Haha! d måste jag skaffa mig *hihi*

• Troll1

TACK, AyBee!
    Vi ska ha festen på Stora Holm och jag följer såklart Astriden med stort intresse...

Var ska ni vara?

• AyBee

Troll1 - Ja du - det är problemet....
    Har prel. bokat Hjuviks båtklubb och efter mycket letande (stora holm är upptagen på vår dag) så blir det nog det stället också.

MrsD - Jag håller med!!!! Zzzzzzzz

• Majsis2008

åh, nu har jag varit nere och tränat...kroppen fick sig en rivstart...gick ju ner direkt efter jag vaknat så d blev lite segt...

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3