• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • 31 maj 2008

Grund - ringen är riktigt fin!! Förresten - glömde ju säga förut att kusinen till min M som känner din H heter Annica, nu är hon gift men förut hette hon samma sak som mig i efternamn, är du med? De har bott på samma gata.

I helgen ska vi kolla in en dansbana som vi har bokat som "plan B" ifall det skulle regna. Låter väldigt bra med tak och öppna väggar, och det ligger 300 m från "plan A"-stället, men jag är skeptisk eftersom jag inte kan minnas att jag har sett något när vi har varit där tidigare.

Astriden - var gjorde du fötterna? Skönt att boka in sådant, men jag vet inte var.

Är det någon som har tips på massageställe? Amor - var ska ni gå?

• AyBee

Hej alla

Idag jobbar jag bara halvdag så jag hinner nog inte skriva så mycket.....

Stjärnis - nej våra inbjudningskort går inte ut förrän 1:a veckan i aug..... Men vi har börjat skissa på hur den ska se ut. Innehållet är nästa klart. Sitter bara och filar på hur vi ska få med att vi inte vill ha stora barn med.
    Har nu skrivit nått i stil med

"Barn är en gudagåva men denna kväll hoppas vi att de hemma får sova."

Låter det bra tjejer?

Sen för de 4 par som har bäbisar under 9 mån ska jag lägga i en x-tra lapp och att deras små knoddar självklart är välkomna med mamma o pappa. Har nu också fått reda på två gravid som sak ha 10 dagar efter bröllopet så det är ju inte ens säkert att de kan komma!!! Vilket är jätte tråkigt för det ena paret är våra allra bästa vänner som vi hade tänkt att ha till värdpar men det vågar vi inte nu. Det andra paret skulle ha varit barnvakt till Axel eftersom deras son är Axels polar sen föräldrargruppen men det blir ju också lite osäkert nu iom den nya bäbisen. Har den kommit eller inte?.....waaaaa så nu måste vi tänka om lite. Tur att det är 7 månad kvar

• AyBee

Visst är det bra att studentskor börjar komma ut i butikerna. Snacka om ett billigare alternativ till brudskorna i butik.

• BarbaBruden

Hola Tjejer!

Snart e det helg igen- Underbart!

Grund
    Ringen e verkligen jättefin!!!

Stjärnis
    Min hy är oxå så där jättetorr och känslig. Använder sedan ett halvår tillbaka Dermalogicas Super Rich Repair och den är så super! Så den rekommenderar jag....

Astriden
    Festhäftena klara? Passa på att njuta av ledigheten och inte bara stress, stress, stress.....Hojta till om det är något du vill ha hjälp med i veckan!

Idag fick jag ett mysko dataskrivet brev på posten där det stod att nu var det helg igen.....Packa en väska med följande saker: Och så var det massa olika grejer bl. a sjuksköterskedräkt, stringtrosor och P-film.....Och högklackat! Tror att dom bara vill skrämma mig Men bästa att göra som de säger!

• 31 maj 2008

Wiiiii Barba - möhippa på gång!!! Spännande!

Vad ligger Dermalogica på i pris? Är också supertorr, har kommit den senaste tiden.

Snart after work!

• AyBee

Spännande Barba......om det nu blir av i helgen så ha en toppen roligt dag och varva med vatten

• 31 maj 2008

Astriden - vilken hälsokost köpte du Stora hårkuren på, och vad kostade den? Var på två ställen igår som inte hade den, så nu funderar jag på att köpa från nätet. 110 kr + 45 kr i frakt. 2-4 dagars leveranstid.

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!

Snart är det helg för min del skall fixa mina naglar idag :)

Barba ja snart är det din tur :) möhippa på gång nu gud vad kul :)

Aybee kul att du funderar och grejar redan med inbjudningskorten det är bra att vara ute i god tid!

Önskar alla en trevlig helg

• Grund

Jag köpte en Dermalogica ansiktskräm för mitt presentkort jag vann. 100 ml för 569 kr... inte gratis direkt...
    Men barba, du handlade väl på en hemsida???

Barba, vad spännande!!! Även om de bara vill luras så har de satt igång dina tankar antar jag

• mrsD

Amor - tack! blommorna va jättefina! vi har ju blått i temat *hmm*

puh, tentan gick hyfsat, men man vet aldrig förrän resultaten kommer.. som alltid..

Barba - hihi, va kul! se till att sonen din inte hittar den där väskan bara *asg*

31 maj - e oxå lite intresserad av den där hårkuren.. hur länge räcker den som du såg?

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3