• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • AyBee

Vi hade en disskution nag alkoholen häromdagen...

Jag tycker öl o vin i mängder. Whiskey, Konjak, Baileys till tårtan och INGEN sprit. Folk blir så fulla!!!

Men M motsatte sig o sa att han definitivt ville ha Gin & Tonic så jag får nog böja mig där....Så Gin läggs nog på Tysklandslistan.

• Astriden

jag har en uträkning på det vi köpt i Tyskland i bloggen för den som är intresserad

• CRISTAL

Astriden: Vad var det för märke på pillrena för hår och starka naglar?

Inte vågat visa upp mina naglar för någon som ska fixa dem...de är sköra och inte alls fina.

• Astriden

Stora Hårkuren | Biomedica

Marknadens mest kraftfulla svensktillverkade kosttillskott för hår, hud och naglar.

Stora Hårkuren är ett unikt kosttillskott med höga halter av åkerfräken, nässla, kelp, propolis och järn. Alla dokumenterat viktiga för hår, hud och naglar. Dessa örter och mineraler innehåller naturligt verksamma ämnen som stimulerar tillväxt, ger näring och stärker hår, hud och naglar.
    Åkerfräken innehåller kiselsyra och lättillgängligt kalcium som ger näring till hår, hud och naglar.
    Nässla tillför såväl kisel och kalcium som järn och D-vitamin.
    Tio procent av kroppens jod finns i huden och jod från algen Kelp stimulerar tillväxten och ger friskt hår, hud och naglar.
    Propolis är välkänd och omskriven naturprodukt, en viktig komponent i Stora Hårkuren.

• Långserud

Du är ett levande uppslagsverk tjejen Astriden!

Åkte precis förbi Stora Holm, solen sken och det kommer vara så fint om en vecka. Alla säger att det ska bli varmare och då kommer det gå i ett nafs! Å om det ligger kvar snö så tycker inte jag det gör något, lyser bara solen så kommer det vara supermysigt!

Tänkte på dig och sa till mina kollegor som alla sa "Åh va mysigt att gifta sig här".

• AyBee

Ahhhhhh Asriden - Sitter o kikar i din blogg och ser att ni valt "Av längtan till dig". Den hade vi på Axels dop i feb 2007. Helt underbar låt. Var tvungen att you tuba:a den så att jag fick höra den igen. Mysigt!!

• Astriden

åh, ja visst är det fin Aybee Kan ju vara en idé att ta ien den på det framtida dopet.. *tack för tipset*

• Långserud

Skriver som en kratta:
    Tänkte på dig och sa till mina kollegor som alla sa "Åh va mysigt att gifta sig här".

Alltså sa till dem att jag visste en som skulle gifta sig där å då sa de bla bla...

Suck

• Astriden

haha ha, tror att vi alla hängde med på vad du menade Långse

• Majsis2008

astriden....snön smälter bort nu....

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3