• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • BarbaBruden

Wiiiii!
    Fick oxå tillbaka på skatten! Tack för tipset tjejer! Hade aldrig kommit på tanken att kolla

• Amor Eterno

Halloj tjejer!

stjärnis: Hoppas du kryar på dig inte kul att vara sjuk!

Astriden: Hörde att det skulle vara runt 15 grader nästa helg, jag håller tummarna, angående den fjanten som sa att inget var en överraskning, bli inte irriterad på en sån som sagt fjant säkert bara en som som inte kan glädjas åt andra... För gud vad man stöter på såna under planeringen!!

Mrsd: Ja du får allt säga till far din att du helst vill ha folk du känner till!! Lite svårt med att pappa vill känna sig stolt osv.

Barba: Kul att du oxå fick tillbaka pengar på skatten, min är redan till att betala mina små skulder!!! Blääää.

• CRISTAL

Hej tjejer,

Först nu mitt i natten fick jag tid att gå in på BT, haft middag här hemma hos oss under kvällen.

Till min lycka och stora förvåning får jag också tillbaka på skatten blev 3000:- nått (minns inte exakta siffran). Trodde inte jag skulle få tillbaka nått eftersom jag var orolig för att jag hade varit mesig i min uträkning när jag skulle fylla i en sån där jämnkningsblankett. Äntligen kan man pusta ut.

Pengarna kommer gå till bröllopet :) har ni några planer för vad pengarna ska användas till?

Sov Gott!

• mrsD

Cristal - bröllopet såklart ;) men kanske att lite går åt att överleva sommaren..
    kommer inte kunna jobba så mkt som jag gjort tidigare år..

Gomorron förresten!

Idag e d tentaplugg för hela slanten! så lär inte komma in här mer idag.. men ikväll! =)

Fint väder idag me ju! underbart o gå morronpromenaden me hunden nu när d knastrar under fötterna o d e kallt, men sol!

• Astriden

God morgon brudar.
    åh, idag ska det inte komma mer snö plusgrader & sol är toppen!! Efterjobbet är det provuppsättning, spännande!!!

Idag ska jag oxå kika på skatteverket Nyfiken!

• Majsis2008

Godmorgon tjejer. Skönt med lön på kontot...har ju gått upp i lön med 5000 denna månade, och sen nästa månad blir det 3000 till...så skönt...kan behövs nu...
    idag ska vi åka och boka resa till Turkiet igen..ska bli så skönt och komma bort, får se om det blir nån längre resa, sambon e ju inte så sugen på d....tråkmåns e han...

• Grund

Godmorgon tjejer!

Grattis alla som får tillbaka på skatten Jag har inte kollat än, kanske gör det ikväll.

Astriden: Gud va roligt att få göra provuppsättningen idag. Hoppas du bli supernöjd!
    Nedräkningen har börjat: 10-9-...

Stjärnis: Hoppas att du inte blir alltför sjuk. Det är inte roligt att vara så trött och hängig

Lycka till med tentaplugget MrsD!!! Bra sagt ifrån om kompisarna som var osams också. Strongt! Man tycker ju att folk måste kunna strunta i sina dispyter för en enda dag.

• Amor Eterno

God morgon tjejer!!

Vilket väder det är ju kallt men sååå skönt att solen är framme!

Har igår suttit och räknat ut vad vi skall inhandla för sprit det är ju ca. 110-120 vuxna resten barn.

Men började så här: (Detta är per person räknat högt + alla drycker inte)

Skålet: 2 glas mouserande

Förrätt 1 glas vitt vin

Huvurätter Fisk 3 glas Kött 3 glas

Efterrätt: 1 avec ca.3cl

Tårtan: 1 avec (Portvin) 3 cl

Under kvällen: 2 öl + 2 drinkar ca: 4 cl per drink + 2 glas vin

Tror ni detta är rimligt?

• Grund

Grattis på födelsedagen 31 maj!!!
    Hoppas du får en toppendag!

• AyBee

God morgon.....

Ja just det ja, jag skulle ju gå in påskatteverket igår men det glömde jag bort såklart. Ska försöka komma ihåg det ikväll!!

GRATTIS på födelsedagen 31 maj/Malin!!!!!

Astriden - jo eftersom jag har svårt att hitta en sigselring som jag gillar så funderar vi på att ta allt guld vi har hemma och sen tillverka egna ringar. Har fått ett tips om någon tjej som har butik vid Kungsten. Någon som vet nån annan?

Amor.....hmmmmm vi har funderat på en bil till....Återkommer
    Kul förresten med så mycket tillbaka. Så komemr vi ha det nästa år eftersom vi inte jämkar alls nu. Så nästa år får vi typ 20000-25000 tillbaka fast de pengarna hade man ju lätt behövt nu!!!

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3