• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • Astriden

Japp, blev väldigt glad när jag hittade klockan som var så lagom. Det va plantagen Tagene/Bäckebol jag va på.

Jag har bokat in fransförlägning till Torsdag närsta vecka
    Förra gången så plockade jag av dem efter 2 veckor då jag ville tvätta mej ordentligt om ögonen

Långserud, mailar dej info jag fått av dem.

• mrsD

Tack Astriden - då ska jag åka dit så fort jag har tid!

ett annat tips, vi tänkte ha marshaller (eller hur d nu stavas) utanför, o de har hållare på Biltema för 14,90! 80 cm höga

• AyBee

Vilka bra tips ni kommer med!!!!!!!!!!!!
    Måste anteckna!

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!!

Om resa så kan jag oxå säga att Indecent har jättebra resor men oxå på www.passport.nu eller på www.jambotours.se.

Hemsida med priser det gillar vi!!

Jag skall titta på skor idag med tjejer kanske ses på remmans då :)

• mrsD

Aybee - hihi, jag har en hel lista framför mig me inköp som ska göras! imorn e d In-Ex o ska fixa festhäftets framsida + borsdsplaceringslappar!
    senare i veckan blir d biltema o plantagen=)

Tur man har bt! hur skulle man annars hitta i djungeln, o få reda på alla måste-ha grejer??

• Grund

Jag satte ju på lösögonfransar på Gildaskolan i torsdags och på lördag drog jag av de sista. Först osminkad så syntes "prickarna" där stråna satt fast så hon sa att det blir bättre när jag lägger eye-liner. Så när jag kom hem sminkade jag mig och då såg det bra ut. Tyvärr hade hon fått lim ut på stråna så flera strån var vita och ihoplimmade med varandra. Jag trodde att "strå-för strå" var ett och ett strå men det var 5-6 strå tillsammans. var det så för dig också Astriden?
    Köpte tom make up remover utan olja för att de skulle sitta längre men det gjorde ont när jag skulle tvätta bort och den första lossnade på morgonen efter, sen droppade de av en efter en tills jag såg jättekonstig ut
    Men när jag gjorde så sa hon att de sitter 3-4 dagar Blev förvånad eftersom jag hört 3-4 veckor innan.

• Astriden

men gud va märkligt Grund...
    en eller två hade ramlat av mej efter två veckor.
    Jag hade inget lim & har även denna gång sagt till att det är till ett bröllop, så jag gärna vill ha den som är allra bäst

• Grund

Då fick jag "måndagsexemplar" då, men det gör inte så mkt. Man får ju räkna med det när man går till en skola.

Tänk vad fin du kommer vara nästa lördag Astriden, ska bli så kul att få se dig!!!

• AyBee

Grrrrr jag kan inte komma när du gifter dig Astriden. Min kära blivande make har bestämt sig för att ha killkväll hemma så jag o sonen flyr fältet. Jag kan ju liksom inte komma dragandes med honom till er för han är lite överallt just nu. Men jag ser fram emot att höra från er andra hur vacker Nina var och självklart Nina vill jag se en massa bilder efteråt. Då är det verkligen dax för en lååång fika på stan med fotovisning o underbar berättelse.

Nu ska jag kila hem iväg till bussen till snuttens dagis. Tror nog att han har haft en skit roligt dag ute i snön!!!
    Vi ses här inne imorgon igen girlies....

Kram på Er alla

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3