• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • mrsD

morrn!

hihi, va ute me hunden nu o d har ju kommit massa snö ju! hon va helt tokig, hon älskar snö! ska leka me alla som går förbi, rulla sig i snön o äta den, hoppar upp o jagar snöflingorna *S*

Grattis Grund!

Astriden - det är göteborg vi bor i, snön kommer försvinna på ett dygn=) o lite knoppar e d ju redan! men för säkerhets skull ska jag ta ett snack me närmaste vädergud nästa gång jag går ut!

• 31 maj 2008

KOm på att det var någon som frågade om hur vi skulle köpa murgröna och hur mycket. Vi ska inte köpa, utan plockar vid mitt jobb där det växer som ogräs. I och för sig inte lika ljusgröna, men jag hoppas på nya skott som är mindre mörka. Så om det är någon som vill plocka, så kan jag ge tips. vi kommer att ta lika mycket som borden är långa tillsammans.

• Grund

Hej allihopa!

Tack för alla gratulationerna!!! Lite konstigt att vakna på sin födelsedag med massa snö. Minns inte att det hänt förut.

Hoppas ni alla haft en skön påskhelg!

Igår när vi kom tillbaka till stan hade vi fått brev från PRV- idag kungörs vårt nya efternamn!!! SNart kanske vi också kan boka bröllopsresa då...

MrsD: Visst är det härligt när vovvarna blir så glada. Vår vovve vi hade när jag växte upp älskade snön och det löööös om henne när hon fick skutta omkring i den

• Majsis2008

astriden, det är ju prat om + 15 grader till helgen, och sen ska d övergå till regn i veckan med så snön är nog snart borta...

• mrsD

hey, om ni funderat på fadderbarn eller liknande (d har väl d flesta gjort ngn gång) så kolla in detta:

www.animalprotection.se

ett alternativ, va i deras monter på My Dog mässan o blev medlem direkt.. man kan välja hur mycke man vill ge i månaden (jag börjar med 20kr) o allt går oavkortat till deras projekt. På mässan hade de inga "premier" osv, utan de andra montrarna hade skänkt olika saker som de nya medlemmarna fick.

Kan inte fatta hur människor behandlar djur! d e vidrigt, d e bara o läsa på hemsidan...

• Majsis2008

mrsD, usch man blir så arg när man läser på deras sida, helt sjukt...

• AyBee

Amor - får hämta min på torsdag Längtar!!!! Har kollat om jag får hänga den hemma hos en kompis för jag vill inte ha den hemma!! Fast sen ska den tillbaka till sömmerskan då vi ska göra om baksidan på korsetten. Har iaf inhandlat underkläder så nu är det bara skor och smycken kvar.

• Långserud

hej hopp!

31 maj: Hur är prisläget på Maldiverna? Tex medelklasshotell, en vanlig middag etc?

Åhhh vilket väder!! Suck..

• Amor Eterno

Vad kul Aybee.. Jag skall inhandla underkläder jag med på Change!

Är det någon som har köpt skorna ifrån PINK?? Vilka affärer har det här i göteborg? Vet ni det? Jag skall ha dessa:
    www.girlsofelegance.co.uk/acatalog/Heather.html

Ser att de är ganska billiga i UK! Min kusin bor där!

Men skulle vilja testa storleken!

Sedan har jag beställt lite olika Favors hem ifrån USA skall se vad jag beställer hem sedan :)

• Astriden

Amor, jag har Pink jättenöjd!
    De finns endast hos Rehmanns på västkusten.

Tack för all uppmuntran tjejer.
    Idag skall vi lämna in våra förlovningsringar för pust & gravering. M skall sätta in en diamant i sin till vigseln,
    så snart får jag hem min underbara vigselring *längtar*

Ni som skall ha klocka/ bjällra till TM,
    det finns jättefina enkla silverfärgade klockor på Plantagen för 30:- nu

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3