• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • malinlars

Härligt att efternamnen gick igenom för er: Astriden & Barba!! Kul!

Jag tycker det skall bli roligt men ändå knasigt att byta efternamn.

• Astriden

spännande barba skall det kungöras nu då?

• Astriden

såklart jag kan maila
    Jag har gjort en salig blandning av sånt skoj som folk brukar gilla.
    Mingel. Tid: 1:56:58
    Middag. Tid: 4:30:24
    Disco. Tid: 5:03:16

• BarbaBruden

Nu har jag varit och lagt min brudmake på MUS. Var lite skeptisk i början men blev hur bra som helst! Så tärnan som var med har fått detta uppdraget....
    Och hennes klänning satt jättefint! Lite stor men jättelätt att sy in....

Japp, nu ska det kungöras. Tar väl några veckor till! Känns så konstigt! Tycker inte du det Astriden? Ett helt nytt!!!

• mrsD

AyBee
    Amor
    Grund
    MalinLars
    Stjärnis
    MrsD (med reservation än så länge)

Om jag åker me kan jag ställa upp med bil!

• AyBee

Grattis till att era namnändringar gick igenom Astriden & Barba!!!!

Jag längtar tills jag får byta bort mitt Karlsson till Roxnäs. Jag blir den 18:e Roxnäs:aren i världen. Det är kul med ett annorlunda namn tycker jag.....fast det e klart. Snart så finns det väl bara 18 Karlssons kvar då alla byter bort sina :sson-namn

• Grund

Det ska bli så roligt att se dig Astriden :-8 Å grattis till namnet igen

Vad kul med namnet Barba! Grattis så här långt!

• Grund

haha, hur hamnade en 8 mitt i min puss-smiley till dig Astriden?

• Amor Eterno

GOd morgon tjejer!!

Astriden och Barba grattis till det nya namnet vad kul att det gick igenom!

Barba kul att du blev nöjd med make up det måste kännas helt rätt!

Igår var jag och tittade på VM i paråkning på scandunavium, det var hur roligt och fin som helst kom hem sent, men när jag kom hem så såg jag ett brev från svenska kyrkan i Kungälv, min första tanke bara det inte är något problem nu... Men långt ifrån det kyrkan och prästerna bjuder in oss som gifter sig till en Vigseldag den 12 april där det är en heldag där de går igenom vigsel och talar om äktenskap osv man får träffa 2 präster, de bjuder på lunch och på eftermiddagen är det rådgivning man kan oxå tala med en advokat och det slutar med en liten konsert där de spelar bröllopsmusik.

SWå himmla glad jag blev och detär klart vi skall anmäla oss och gå dit :)

Tjejer ja vi träffas på backaplan,och klart ni får följa med i bilen :) Får planera lite bättre längre fram :)

Sista dagen idag sedan är det ledighet!!!! GUD vad jag behöver det känns det som!

Någon som känner för att träffas på måndag?? Annandag kanske lite lunch eller fika?

• Långserud

Hej flickor!

Oj vad ni har skrivit! Jag är uppe i Värmland och har bröllopsrace! Igår träffade vi cateringfirman och provsmakade en del av rätterna (åh vad det var gott!), bandet och bestämde valslåt ("Ta mig till havet", konditorn och bestämde tårta (choklad och passionsfrukstmousse med vita kallor i marsipan på), mums!

Vad ska ni ha för tårta och vad betalar ni för det?
    Någon som har en bild på tårta med just kallor på? Konditorn ville ha.

Idag ska vi träffa fotografen och floristen och sen till bygdegården och titta på stolarna. Jag har inte gett upp att jag vill ha vita stolsöverdrag. Har hitat en tjej som syr upp men blir ju ganska dyrt..... Men stolarna är sååå fula, lite luggslitna och brunaktiga. Blä!

Astriden eller ngn annan som har fått av Astriden: Skulle också vara superglad för musiktipsen! Vårt band spelar 3*45 min så det behövs musik emellan och efter. Supergulligt!

Astriden: Du är verkligen en klippa! Tycker nästan synd om dig men allt du fixar är så bra och då kan man inte låta bli att fråga om lov om man får ta del av det! Kan tyvärr inte komma på dit bröllop (Tjejhelg i Sthlm) men hoppas på att få se alla bilder sen!

Amor och co: Jag fikar gärna men är ej tillbaka i stan förrän tisdag. Veckan som kommer är fullbokad för mig men gärna veckan därpå om ngn har lust att ses!

Stjärnis: Jag var och pratade med KAlle 3 igår och sa att om jag ska våga köra dig måste du lova vara snäll, OK?

31 maj: Hur mkt murgröna ska ni köpa från floristen och ung hur mkt kommer det kosta? Köpte du ngt på Twins Home rean förresten? Jag köpte underbara Miss D halsband, så nöjd!

Nu ska jag till Frölundas motståndares hemmaarena: Karlstad!

Bamsekram!

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3