• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • Majsis2008

jag behöver inte gå till läkaren, tror d bara e trötthet. Ska göra ett test snart tror jag med...
    nu har jag gjort en att göra lista, ska kolla tillbaka i tråden om jag kan hitta astridens braiga lista hon hade på att tänka på....
    nu vill jag sätta fart, ska kolla örhängen nu med så d e fixat, nåt halsband blir d nog inte, men kanske ett armband kan va snyggt?

• 31 maj 2008

God förmiddag!

Var på ansiktsbehandling på Gildaskolan igår - sååå skönt! Hon var riktigt duktig, och det enda som var "sämre" än en vanlig ansiktsbehandling, tyckte jag var att det var flera i samma rum, och det var rätt så öppet i lokalen och man hörde alla som kom och gick. Men för det priset så var det verkligen bra.

Så fint promenadväder idag, skulle vilja vara ledig och gå ut och gå. Har insett att jag verkligen måste sätta igång med hårdkörning inför bröllopet nu... Bra nu inför påsk och påskägg

Astriden - bra idé, skulle verkligen uppskatta det som gäst! Vi kommer att ha gäster boende på två ställen, och där släkten ska bo (precis invid festlokalen) kommer vi att ha mousserande vin och choklad på rummen. Vet inte hur vi ska göra med dem som bor på Marstrand, men de ska iaf få med sig en "goodie bag" hem i bussen på natten med chips, öl, vatten och Alvedon...

• Majsis2008

31 maj...jag ska med på sån behandling, fast typ 3 dar innan bröllopet, så hoppas alla finnar som kan komma upp från den behandlingen, svägerskan har varnat mig för det, går bort och att frisören/sminkösen kan täcka d bra...

• Astriden

här va det tyst idag alla ute i det fina vädret?

• Majsis2008

nej jag e här, fastjag har varit ute en liten sväng med...e grymt trött idag, men så e d när man e uppe kl 7 och somnade 2

• stenbruden

Hallå i solen!

Synd att sitta inne en sån här dag! Underbart! Men inge vidare för bröllopsgrönska astriden... Hoppas värmen kommer tillbaka snart så ni får lite mer knoppar!!

Hmm det känns som att det står helt still med bröllopet nu, vet inte vilken ände jag ska börja i.. Måste sätta fart men vart ska jag börja, förvirrad

Majsis - tycker att du ska gå till en läkare!

Åh den klänningen på hippan var ju jättefin!! Men vi har inte ens pratat om klänning än (jag o tärnan) hon är i fjällen stup i kvarten nu och har haft häcken full med annat..

Jag börjar bli liiiite nojig nu.. Min klänning skulle skickas från tillverkaren förra lördagen och komma i mitten av mars men jag har inte fått någon avi än. Är jag överdrivet nojig eller borde den inte ha kommit nu??! Vill bara se den, prova den och veta att den är så bra som jag hoppas

• Astriden

jag är lätt stressad över den hasikt påkomna vintern men försöker lugna mig själv med - Nina, du kan inte påverka vädret!

Brudar,
    ni snackade lite om att kika in på vår vigsel
    självklart är ni hjärtligt välkomna!
    Vi vigs ju i trädgårdshuset på Stora Holms Säteri kl 16:00
    Det är ju bra om ni hojtar till så vi kan skriva ut några extra program å så
    Det kommer att bli trångt så det blir antagligen ståplatser men det skulle ändå va skoj att se era söta ansiken där .

• Majsis2008

nu har jag bestämt örhängen, dom ska inhandlas när vi åker dit upp igen, ska även kolla ut nåt till tjejerna som e med i följet, tärnan och värdinnan...

• malinlars

bara två arbetsdagar kvar.. härligt! Sen har jag påsklov!! underbart!!

Skall nog snart beställa lite från callegraphen.. kameror, kaffeservetter & askar... har lite gett upp hoppet om att göra egna där också! Tänk att man hade så mycket tankar & ork... nu finns knappt något kvar. Mycket med det hela...

• Grund

tjolahopp!

Astriden, jag kommer gärna och tittar och gråter när du blir fru J. Helt otroligt att det bara är 2,5 veckor kvar...

jag vill också ha påsklov

Stenis: hoppas din klänning kommer snart. Jag förstår om du blir nojig...man vill ju ha den!!!

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3