• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • Långserud

Hej alla glada!

Åh va skönt med fredag!

Ikväll ska jag på den utförsäljningen som jag pratade om, ngn som kommer dit? Sen blir det Lets Dance mys med kärleken för vi har inte setts alls mkt senaste tiden.

Imorgon ska vi åka med toastmasterparet till Ullared, inget eg. ärende utan mest för att hamstra tvättmedel å gå på den skobutiken som ligger där. Ngt bröllopsrelaterat man ska köpa på Ullared?!?!?!

Söndag blir det TUR mässan! Ääääälskar att resa å skulle vilja ha lite inspriration till nya resmål! Ngn varit på den mässan?

Stor kram!

PS; Tjejer, om ni hinner...vill ni ge mig råd i min ringfråga?! Se ovan inlägg...känner mig lost...

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!

Ja det är fredag och snart helg, bara klara av idag med!
    Skall på After work idag med mina tärnor :)

Långserud, jag skulle göra mina på Jarl sandin tänk på som allt annat utav märke så betalar du kanske en 5000:- extra bara för att det är engelbert, Jarl Sandin där gjorde vi våra förlovningsringar och jag är supernöjd med dem :) Det är mitt råd!

Astriden vad roligt med afrikanske dans kul att killarna vågar på sånt :) VEt någon mer än din tärna att du skall ha barn?

Mrs d: Jag har Kanebos 38 grader som man tvättar bort med vatten och tycker den är super!! Kan riktigt rekommendera den om någon vill ha vattenfast!

• malinlars

Grattis mrsD! Vilken dag du fick!

Kul med svensexa & möhippa Astriden! Skönt å höra att du mår bättre med tabletterna, även om man bli trött av dem. Tar alltid sådana när jag skall åka båt.. tom Älvsnabben..

Långserud: tycker som Amor. Bara för att det är ett visst märke behöver det inte alltid betyda att det är av bättre kvalité. Ofta, ganska ofta iaf, betalar du mer bara för märket.. inte för kvaliteten...

Som sagt.. ikväll kommer värdarna... ser fram emot det sååå mycket.. Skall ringa Aschebergska sen för att kolla när vi kan komma imorgon för att visa lokalen.. Kul kul

Nu skall jag ha redovisningar med 8or.. Fika & dricka kaffe med dem också.. Mysigt!

Känner mig otroligt lyckligt idag!! L ringde & kände sig ensam i kroppen å ville höra min röst Sånt hör man inte allt för ofta *fniss*

Ta hand om er!

• Långserud

Tack snälla för alla goa råd! Så jag behöver inte vara orolig att det är fuskguld från Thailand dv sguld köpt på gatan i Thailand eller ngt annat land som inte är av bra kvalite och samma gällande stenarna och framförallt, infattningarna av stenarna, så att de är bra!!??

Är det jag som är megaöverkänslig?! Så rädd att återigen få en ring av dålig kvalite (märken i) och stenar med dålig infattning (ramlat ut).

Tack töser!

• Astriden

Jarl Sandin är ju de som har allra bästa ryktet på västkusten gumman, så där får du topkvalitét även om du väljer deras egna märke. Deras juvelerare är kända allover de skall vara bäst på infattningarna.
    Tror verkligen att du kan känna dej lugn.

• malinlars

NU Äntligen skall jag åka hem... Underbart väder dessutom..
    Skall ta mig en kaffe på stationen å njuta i solen... Är så glad idag.. Hä'rligt! Hoppas att jag kanske kan smitta av mig!

KRAAAM

• CRISTAL

Hej tjejer,

Idag gick jag runt på stan efter min tenta (som jag misstänker att jag klarat gallant ) och kikade på brudnäbbskläder.

M2b har två brorsdöttrar på 3 och 5 år som vi tänkte fråga om de vill vara våra brudnäbbar. Tänkte fråga dem efter att inbjudningarna har gått ut men jisses vad det kliar i fingrarna. Vill fråga dem nu!!!! Deras mamma och pappa kommer nog bli väldigt glada, dels för att de inte vet om att vi gifter oss till hösten + att deras små änglar (de har precis lämnat en trotsåldersperiod så nu är de änglar igen....) ska få ha en liten roll på B dagen.

Ska ni ha brudnäbbar eller näbbar?

• AyBee

Hej alla
    Ett litet kort inlägg bara. Hela familjen ligger i magsjuk!!! Jag trodde att jag skulle klara mig med vid 16-tiden igår så small det till...........usch säger jag bara. Vi gick ju egenom detta i slutet av jan och trodde inte att det kunde komma tillbaka så här snart. Är less på allting.
    Idag skulle jag ju åkt till Aschebergska men det får bli en annan gång.

Så ifall ni undrar avrt jag tagit vägen så sitter jag på toaletten
    Njut av det underbara vädret ute och tänk på oss som sitter instängda.

Ps Hoppas att vi är kryare på söndag för jag vill också gå på TUR mässan............

kram på Er.

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!

Usch aybee inte kul alls med magsjuka, cristal vi har bara små pojkar men har redan köpt fin byxor och väst runt nyår då det finns sånt i butikerna annars är det svårt att hitta det till pojkar :)

Sitter på jobbet lite småirriterad på att varje gång jag har after work med tjejerna så blir det sent, och är då inget after work... Irriterande skall nu gå här i typ 2 timmar och vänta tills de kommer in.. Skall kanske unna mig att fixa till håret och går in och tvättar och fönar hmm får se.

Imorogn skall vi titta i butikerna efter kläder till min mamma ni vet Mother of the Bride :)

Önskar alla en härlig fredag!

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3