• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • Grund

31maj: Jag hade tänkt ha en som "vanlig gäst". Tckte också de var superfina. Såg att samma fanns som lång också så det blir nog en av varje

• Långserud

Hej alla!

Uh vilket väder!

Astriden: Låter som en toppendag!! Goa vänner, mat, spa å dans kan aldrig bli fel!

31 maj: Grattis till positivt jobbbesked men roligt att du tackade nej på ett sätt för då får vi ha kvar dig här i Gbg!
    Var du på Twins Home och fyndade ngt? Jag köpte alldeles för mkt tyckte min sambo å jag tyckte alldeles perfekt!!

Barba: Jag ska beställa! Ska jag maila modell etc och mina mått till dig?

Grund: Tack för stöd i ringfrågan! Är såååå skadad sen mina tidigare turer. Vill verkligen att det blir bra å att man tar rätt beslut. Min mamma är vansinnig och tycker att jag ska betala vilket pris som helst bara jag får bra kvalite. Dock vill inte jag betala mer än vad som krävs för bra kvalite!!!

Alla: Idag ska jag till JS och beställa! Pirr pirr!

Nu ska jag fortsätta jobba, jobbar bara idag och imorgon. Ledig resten av veckan. Gött! Ska hem till familjen och ska ons och tors träffa fotograf, catering (proväta!), florist tja nästan alla! Ska bli superskoj!

Pst Stjärnis; Ska provåka med Kalle 3 och se om vi får plats i vagnen och hur det går.... får visualisera en stor kjol också så att den får plats! Hihihi ska ta kort så kan ni få se nästa gång vi ses!

• AyBee

Hej alla

Nu är vi friska o krya igen. Tack för alla hälsningar!!!!

Barba: Jag kommer också att vilja beställa. Min tärna kommer från London på onsdagkväll o då ksa vi bestäma oss för vilken klänning o färg det blir. Är det ok om vi väntar liiiiite till???

Grund: Tack för snön

Astriden: Tror du jag blev förvånad när jag idag får ett sms från en av mina kompisar som frågar "vad mitt ansikte gör på Ninas blogg?" !!!! Var ju tvungen att ringa direkt o fråga hur hon känner dig. Som tur är vet hon att vi ska gifta oss men världen är rätt så liten!!!!!!!! Hihihihihi

• AyBee

Långserud - vad bra att du bestämt er med ringarna. Jag tycker att det är det svåraste beslutet att ta för den ska man ju ha på sig varje dag framöver.....spännande. Vill se kort på hur den ser ut? Har du bilder?

• Majsis2008

usch sicket väder....vill ju inte alls åka jobba...

blä vad jag e hungrig hela tiden, går ju aldrig och bli mätt...men men...

• Långserud

Hej Aybee!

Gå in på www.engelbertstockholm.com/ klicka på kollektion, vigsel och förlovningringar, flacka. Rulla listen åt höger. OBS; ej dessa ringar utan ringar som är lite lika dessa med vissa modifikationer på antal stenar, tjocklek ring etc:

* Ringarna översta raden näst längst till höger LÅG FLACK FADEN VG
    * Ringarna nedersta raden näst längst till höger LÅG FLACK FADEN VG

Vad tycker du?

• Grund

Långserud: Superfint! Det var dessa ringar som jag tittade på från början så jag tycker verkligen om dem!

• Astriden

aybee, nu blir jag väldigt nyfiken på vem spanat in dej i bloggen... någon jag känner eller bara en "smyggäst"
    Skönt att ni är friska!

Långserud, helt säker på att ni kommer bli nöjda med ringarna.
    De är väldigt duktiga där.

Majsis, GÅ genast & köp ett gravtest

• BarbaBruden

Då är det vi som ska beställa:

Aybee
    Långserud
    Grund
    Barba

Missat någon? Amor, skulle du ha nåt mer?

• Majsis2008

jag måste ha lön först, och sen se om röda veckan kommer med, fast klart, vissa får ju d i alla fall...kan även vara för jag tränar massa.

är d nån här som ska betälla choklad eller nåt från USA, menar nu är ju dollarn under 6 kr...

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3