• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • Astriden

åh, det hade vart riktigt lyx amor

Krya på er Aybee! stackare!!

Vi ska ha min sladdsyster på 9 som brudnäbb har kollat lite på hyrklänningar då köp ligger kring 1800:-

Nu ska jag åka ner på stan & få nått i magen innan vi ska till vänner på middag de har en liten Elsa på 1 månad. Mmmys!

• stenbruden

Är inne en snabbis bara och vill önska er en dunder helg!!!
    Hoppas solen skiner! Kram!

• carinokenneth

hejhej allihopa!

idag har man varit vid havet och fotat lite...alice stornjöt =)

har fått reda på att de flesta av mina gamla polare häruppe är eller ska bli föräldrar....helt otroligt =D....gör ju att man själv blir lite småsugen...men inte ännu...men man vet aldrig längre fram..kanske ändrar sig ang att inte skaffa barn till att göra det istället =)

ha en kanonhelg!!

• Stjärnis

Hejsan tjejer! Jag är bara inne en kortis, ska snart ut till Allum med en kompis. Jag måste köpa present till mamsen som har fyllt år..

MrsD: Grattis till jobbet och till att du klarade tentan!

Astriden: Skönt att höra att du mår bättre! Nyfiken på om dte blev ngn hippa för dig idag?

Aybee: Hoppas att du och hela familjen kryar på er snart!

Långserud: Jag har hört samma sak, som Astriden om Jarl...

Cristal: Nej, vi ska inte har ngr näbbar. Våra respektive syskonbarn är ganska blyga, så vi tror inte att de skulle känna sig bekväma i den rollen.

Amor: Hade du kul på afterworken?

MalinLars: kul att höra att dte är fler än jag som har vårkänslor.. Jag har det där härliga sprittet i kroppen ni vet, känner mig bubblig

C&K: de säger ju att dte där med barn smittar

• Stjärnis

majsis: Grattis, kul att ni har hittat ringarna.. Du kanske ska ta ett test, som Astriden säger

31Maj: Ska hålla tummarna för dig! Hoppas du får jobbet.

• Majsis2008

hej tjejer. Underbart väder idag...

hur många av er ska ha favours? har kollat på m&m och d skulle gå på ungefär 1000 kr och beställa från usa...vet inte om d e värt d eller om man ska göra egna utan texten på godiset...

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!

Aybee hoppas ni mår bra och får komma ut i det underbara vädret som är idag.

Astriden kul att få se dig igår :) Hur gick det med din kille och hans svensexa??

Igår var jag och mamma ute och handlade kläder till henne hon hittade en fin klänning med en bolero till på en dam affär vid heden. Jättefin blev hon :) Så den köpte vi direkt!
    Sedan blev det lunch på soho, jag var inne på NK skulle bara titta runt lite men det blev en väsk inköp en Tommy Hilfiger väska jättefin, sedan var jag på Zara köpte lite vår kläder det blev svart kjol och vit kjol och tre kort ärmade sjortot i röd7orange, blått och vit :) Jättefint och blev supernöjd :)

Malinlars underbart att läsa att man är så lycklig :) Vet hur du känner dig jag är det med.

Jo angående favors, tittar oxå på att kanske beställa ifrån USA vad skall ni ha tjejer??

• mrsD

hej hej!

Var en sväng på TUR-mässan precis, men hittade inget om maldiverna=( dock massa annat spännande!! bla svalbard.. *drömmer*
    ska snart iväg på handboll, men ligger i soffan o vilar lite innan, har vart mycke på sistone o känns som d e en pang-förkylning på gång..

Underbart väder idag! hoppas ni e ute o njuter=)

Amor - härlig mamma du verkar ha!

Stjärnis - TACK!

• carinokenneth

Godmorgon tjejer!

Vilket väder =D

Ha en bra dag!

• Astriden

God morgon brudar
    hoppas ni han njuta av helgen för det va ju ingen fröjd att vakna till vintern imorse

Nu är jag hippad När jag & kussen slinker in på Lipp för att käka shoppinglunch väntar 10 av mina vänner där
    efter en rolig lunch med uppdrag & minnehistorier åkte vi hem till mej & jag fick själv packa min väska för dagen.
    Vi dansade salsa, inövade en linedans som ska visas på bröllopet, åt gott, spaade med ansiktsbehandlingar, bubblade & bastade innan vi käkade & melodifestivalade & dansade natten lång Urkul dag, riktigt nöjd även om jag hade det tufft periodvis under dagen.
    Kul & skönt att det är över

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3