• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • AyBee

Långserud: Jätte fina!!!!!!

Astriden: Nån som din M känner och du med. Ni var nog hemma hos dom precis innan de stack till Malasyia/ Thailand. Vet du vem jag menar?

Majsis: Instämmer med astriden - köp ett test omgående

• Astriden

Haha, ja jag vet precis träffade Herr K i lördags då de kidnappade M för svensexa. Kul, är det nära vänner till Er?
    De bor ju ute i T oxå ja

Om jag inte växte konstant så hade jag oxå köt klänning

Låter oroväckande Majsis skyndaskynda!

• Astriden

Jag har gjort hotellhäften nu med skojsigt litet häfte som
    jag ska placera ut tillsammans med en karta på alla hotellrum för resande gäster.

I häftet står det lite välkomna till gbg, lite jarejare om planeringen osv. Lite tips på shopping & cafeer i gbg, sevärdheter, info om vigselplats & telefonnummer.

• Långserud

Astriden: amen åh va du är mysig! Får man kopiera din ide! Jag måste verkligen ge mina gäster info! I Långserud finns en affär (öppet ca 6h om dagen) och ett kafe. Dock massa mys å titta och göra. Vad har du för layout? Ngt som man kan få kika på för att få ideer om vad som ska vara med?

• Astriden

Självklart! jag kan maila dej den långse

• AyBee

Astriden - Jag och fru K träffades iom att vi väntade barn samtidigt. Har blivit jätte goda vänner sen dess och träffdes minst 2-3 ggr per vecka när vi var mammalediga. Nu träffas vi 2 ggr per vecka då vi tränar ihop. De har dessutom varit super söta barnvakter till Axel några få gånger då de krisat. Världen är allt bra liten.
    Herr k hade varit inne på din blogg och sett mig och mailat till Fru K. De kunde inte förstå hur vi två hittat varandra förrän Fru K kom på att jag pratat om Er tjejer och denna tråd.

Lite roligt eller hur!!

• Majsis2008

godmorgon...uppe med tuppen...usch vad kallt d e inne i våran lgh när d e kyligt ute...men mna måste ju ha öppet ventilerna över fönstren..

jag tror inte jag e gravid, tror min magkatarr e tabax...för har ju varit så nera och stressad och pressad så då kanske kroppen reagera så?

ska kolla vidar epå favours nu...vill ju ge mina gäster nåt kul...

• Astriden

God morgon brudar,
    urk för vinter nu nrä allt ska knoppa till sig så att det är grönt till vårt bröllop

AyBee.
    det va så kul, nar jag slutade & m hämtade upp mej igår hade han Herr K på hötalaren i bilen vi skrattade gott åt sammanträffandet. Han berättade om mammagruppen & hur gullig du är

Igår lämnade jag in klänningen för lite sömnads fix lite in & lite ut på passande ställen.
    Vi fick även hem förkläderna jättenöjda! blir riktigt fint!

• Majsis2008

vad skönt att du kan göra en massa såna saker astriden...här händer typ nada...lite tråkigt...men försöker hitta på nåt varje dag som har med bröllopet att göra...

• mrsD

Godmorgon!

oj vilket väder! d e mars men d e detta som kallas aprilväder! hihi

Idag ska jag hjälpa en kompis o rensa hennes balkong inför flytt, men måste ut i d fina vädret sen!

Astriden - d börjar verkligen närma sig för er nu! hur va d nu, skulle ni berätta den stora nyheten på bröllopet?

Majsis - dags o gå t läkaren o kolla?

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3