• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • stenbruden

Jag fick förresten svar om min klänning.. Den kommer om 1,5 vecka.. Så jag får tåligt vänta lite längre än jag trodde Men den är iaf påväg! Längtar tills jag får prova den!!!

• Grund

Hej hopp i solen!

Tyvärr är jag ju inomhus men det ser så härligt ut utanför fönstret

Jag är osäker på när vi kommer tillbaka till stan på måndag men jag håller utkik för vad ni bestämmer så kanske jag hänger med om jag hinner.

Förstår att du är upptagen Astriden! Bara 16 dagar kvar tills du blir fru J tjejen!!!

Malin: Grattis till det omdömet från rektorn och de andra. Superkul att du är så uppskattad.

MrsD: Vad härligt att bo på hotell och mysa. Hoppas ni får det toppenbra!

Amor: Visst är det roligt med en sådan inbjudan från kyrkan. MrsD och jag fick det häromdagen så H och jag ska dit på söndag. Det ska bli kul! Kom på en annan sak: vår präst jobbar i Kungälvs församling Tänk om vi får samma!!!

Stenis: Ha det så kul ikväll! Gillar du hockey?

• Grund

Stenis: vad tråkigt att du får vänta men som man säger...den som väntar på något gott...

Jag glömde skriva att jag pratade med min Abu Dhabi-vän igår och hon har sett min ring!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Den var inte helt färdig för den skulle rundas lite på baksidan och putsas upp men hon trodde att den kommer bli jättebra. Å han som ska ta hem den till mig är å besöker dem nu så nästa vecka får jag förhoppningsvis hem min ring å imorgon får jag kanske se bilder på den, JIPPI!!! Fast jag är lite nervös att den är felgjord igen förståss...

• Majsis2008

åh, sambon fick sin födelsedagspresent nu....skulle nog väntat med och ge den till han. Nu kommer han sitta klistrad vid sitt nintendo DS...hmm får väl ta och kolla om jag hittar nåt spel till mig till wii et så kan vi sitta och vara osociala bägge två haha

• Grund

glömde en sak till: hux flux så sprang jag på skor och handväska till det bröllopet jag ska på i maj. De var så coola att jag inte kunde låta bli att slå till trots att man blev 1700 spänn fattigare. Så nu får det bli en blå klänning jag beställer från Gojane så att jag kan ha dem till ytterligare en klänning.

• stenbruden

Grund - jag är ett hockeyfreak MEN bara när det gäller Frölunda då
    Ja jag väntar ju på något riktigt gott!!! Desto jobbigare att vänta då

Nu är det dags att äta och ta en bärs med kollegorna...

GLADPÅSK PÅ ER ALLIHOP!!!!!!
    Jag är nog inte här igen förräns nästa vecka.. kommer sakna er Kram!

• Hjulis

Hej hopp, har ni plats för en till?

• CRISTAL

Absolut Hjulis, välkommen till tråden

Nu är vi naturligtvis nyfikna på var och när du planerar att bli fru???

• AyBee

Vet ni vad.....JAG HAR KÖPT KLÄNNING!!!!!!!!!!!!
    och underklader.......

Var på Ramonas idag med Hanna - min tärna. Det lustiga är att när vi nu bestämde oss för att gifta oss så var jag ganska så snabb på att köpa "Bröllopsmagasinet". Där i fanns det en klänning som jag bara blev kär i. När jag träffade Ramonas på Bröllopsmässan visade sig att de bara hade 1 kvar i stl 38!!!! och att den sen inte skulle komma tillbaka under 2008!!!!!!
    Katastrof men jaja....det finns fler klänningar.
    Men vad händer idag. Jo de hade en till i stl 40 (fortfarande för lite liten) och efter första ha provat en del klänningar innan och sen fick på mig denna underbara sak - SÅ BÖRJADE MINA ÖGON TÅRAS!!!!" Detta är THE DRESS TJEJER!!!

Så......jag köpte den.
    Jag kommer att ändra baksidan på korsetten till snörning istället för klädda knappar så att jag kan själv bestämma hur "stor" den ska vara. Jag är så lycklig samtidigt som jag har en stoooor klump i magen eftersom den INTE var billig.

För er nyfikna Klänningen är ifrån Ateliér Diagonal 2007 och är modell 741.

*Suck* Kan inte fatta att jag har en klänning att hämta om 1 vecka. Helt sjukt!!!!!!!!!!!!!

Ha en underbar påsk mina vänner. Själv drar jag ner till Småland imorgon o kommer hem på söndag. Fika månda låter bäst för mig. Uppdaterar mig om vad ni bestämmer på söndag. Puss o kram!!

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3