• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • AyBee

Fru K är beroende av släta bullar!!!! Måste typ ha en varje dag Älskar inredning och Volvoit som jobbar mkt med Asien.
    Ska jag tänka lite till?

• Astriden

aha, tack A Bullarna va en lagom rolig grej som de flesta troligen inte känner till. Du är en pingla!

• Långserud

tack Astriden!

Vad är stora Hårkuren? Ett piller? Vart köper man det?

• 31 maj 2008

Tack för gratulationerna!!! Känner mig väldigt uppmärksammat och ihågkommen! På jobbet satt det ballonger på dörren när jag kom dit, och frukosten intogs i sängen. Mys!

Perfekt med listan Långserud, men jag är lika vilsen som du, så jag kan inte hjälpa till med något tyvärr... Men Astriden, du är en pärla med alla tips!

Skulle också behöva något för håret, helt livlöst är det, men idag ska jag i alla fall slinga det, så då blir det väl lite mera liv i. Och prata med frisören om uppsättning. Ska ni ha blommor eller annat i håret?

• Astriden

japp, det är piller.
    Man äter ett gäng om dagen Mitt hår fick lyster, mina naglar blev hårda & satte fart med en faslig takt.
    Jag köpte en burk på hälsokosten, tror det räcker i 4 månader.

• AyBee

Jag kommer nog skippa slöja och har ju ganska kort hår. Jag har inte betämt mig men kan tänka mig en tiara eller bara ett spänne på sidan.....helt lost här.

Kan tyvärr inte hjälpa till så mycket med listan utan applåderar Astriden som redan har koll på det mesta!!!

Vad mysigt Malin med ballonger på dörren. Hade mina kollegor aldrig gjort....fast jag sitter ju i ett kontorslandskap så jag har ingen dörr ändå. MEN jag kom på att för två år sen låg det 2 chokladbitar på bordet från min närmasta säljarkollega o en lagerkille. Mysigt! Made my day!!

• AyBee

Amor - hur har du lagt in bilden på vår klänning på din sida. Jag verkar inte kunna spara ner den från Ramonas hemsida.

Tänkte lägga upp lite bilder. Nu finns det ett på Axel ifall ni är nyfikna på hur min guldklimp ser ut *Stolt mamma*

• Stjärnis

Vilket härligt väder... Synd att man sitter inne och är hängig en sådan här dag. Det bryter liksom inte ut, utan jag känner mig bara dassig. Nästan bättre att det bryter ut ordentligt än att känna sig halvdan. Nu har jag fått gnälla lite

Grattis 31Maj på födelsedagen!

Majsis: Vad kul att alla kommer!

Astriden: Lycka till med provuppsättningen.. Hoppas du blir riktigt nöjd! Jättefin ring.

Mrsd: Lycka till med både tentaplugget!

Långserud: Bra förslag med skönhetslistan..

• Stjärnis

Amor: Min första tanke var att jag nog hade räknat med lite mindre rödvin till middagen men ni ska iofs ha fyra rätter.. Sedan hade jag nig räknat med mer öl och drinkar efter middagen men det är svårt!! Du vet ju också vad dina vänner dricker mest av.. Min M2B:s vänner dricker tveklöst mest öl efter middagen, så jag måste ta till lite där.

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3