• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • mrsD

Stjärnis - qlinique har ju såna där provdagar nu, man får köpa et litet paket för 95 kr, så gör de en hudanalys oxå (väldigt enkel men ändå..)

d gjorde jag, kom fram till att jag hade övervägande normal hy o provade ett par veckor, köpte d stora paketet igår
    funkade jättebra för mig! de har alltså för torr hy oxå *s*

Nu har jag pluggat så d rinner fysiologitermer ur öronen på mig.. suck!

Men hörni, nu börjar d verkligen närma sig för oss alla! d märker man när vi börjar prata rim, o dryck osv *s* förut va d mycke snack om inbjudningskort osv, nu e väl nästan allas ute??

• mrsD

a just d! jag har tips!!!!!

va inne på wedins igår, (i nordstan) o de hade tre par jättefina skor! antar att d komer nu i student-tider men de va typ brudskor, jättefina!!
    så ni som vill ha såna där klassiska, d va ett par vita ganska enkla, ett par me ett strass-spänne på och en modell till. Värt en titt! plus att de bara kostade 399 kr!!

• Stjärnis

MalinLars: Det var folsyra. När jag tittade på apoteket stod det nämligen för gravida och ammande, så jag tänkte att det kanske fanns olika sorter Mysigt att få proväta menyn! Jag köpte mina skor på Din sko i höstas, i satin, utan öppen tå och med låg klack. Har du kollat där? Borde komma ut mycket vita skor nu inför student och bal..

MrsD: Ja, jag har använt Cliniques grejer förrut.. Men nu det senaste har jag använt Kerstin Florian. Jag porvade ju deras produkter efter en ansiktsbehandling på Varbergs kurort när vi var på Spa i november. Starkitet är slut nu och jag såg att deras produkter var väldigt dyra. Därför var ju nyfiken på att höra vad ni andra har för produkter. Å andra sidan kanske det inte är rätt läge att vara snål och börja mixtra med nya produkter inför bröllopet.. Eller? Jag tror att nästan alla kort är ute. Eller hur är det med Cristal och Aybee och C6K som gifter sig i oktober?

• mrsD

Stjärnis - just d! men kosta på dig att köpa deras grejer om de var så bra! det är du värd;)

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!

Malinlars vad glad jag bli att höra att ni tyckte om menyn på Ascheberska vi skall ditt i maj föratt prov äta.
    Kul att männen beställer sin kostym nu :)

Ja en massa vita skor poppar upp här och där jag har beställt mina ifrån england av märket PINK model Heather, var och provade deras storlek p Remans i måndags och beställde dem hem 700 kr :)

Ja stjärnis deras produkter är toppen alltså Kerstin Florian, jag är supernöjd med mina ifrån Estée Lauder, men Mrs d hade en bra idé detta med startkit osv. Men sedan håller jag med att exprimentera nu är lite riskabelt.

Mrsd: tänker på dig.. Ger dig styrka iför tentan! Du har så rätt hur vi talar om helt annat nu.

• Astriden

God morgon brudar
    sista arbetsdagen innan bröllopet, Wiii
    Idag ska jag skriva ut alla festhäften på jobbet.

Povuppsättningen gick toppen Först gjorde hon en knutsak som jag inte alls gillade men när vi provade nr två så bjev jag helnöjd blir en mjuk frisyr med "knutkänsla" ganska lågt bak på huvudet & ganska slät snebena fram... svårt att förklara i ord

Hur ser helgen ut tjejer?

• mrsD

Gomorrn!

Tack Amor! =)

Helgen ja.. ska hjälpa en kompis flytta imorn o så har jag kvalmatch på sön..

Va kul Astriden att uppsättningen gick bra! nu börjas väl säcken knytas ihop??

• Majsis2008

idag ska jag hjälap min bror o flytta, eller packa upp då dom fick upp allt igår till sitt lilla nya hus...
    sen imorrn så ska jag på scrapbookingmässa och sen ha surprisefest åt min bästa vän, sen söndan blir nog slappt

• Majsis2008

förresten mrsd, jag vann den auktionen på tradera...kostar mig 41 spänn...hehe

• Majsis2008

ska nån av er byta skor under kvällen? funderar på att införsakkfa mig ett par ballerina skor med...för stövlar gör ju lika ont dom kanske efter ett tag..

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3