• Svar på tråden Dalabrudar 2008, del 3
  • Helena1978

Nu har jag hittat klänningen som jag ska gifta mig i! Jag har lagt upp en bild i albumet.

• asaonthehill

du måste nog göra galleriet synligt för oss andra...

• Helena1978

Nu tror jag det ska funka :)

• SuperRultan

Helena: Jätte fin klänning !

• asaonthehill

Ja, nu har vi skickat ut inbjudningarna, och det har redan börjat komma in svar trots att OSA är 1 maj och vi gifter oss 30 augusti! Kul! Sedan råkade jag ut för lite frisör-trubbel, fick ringa runt för alla var uppbokade, men till slut fick jag tid hos frisör nr 5...började bli lite nervös att inte hitta nån´ men det löste sig alltså!

Ni som bor i Falun/Borlänge; vet ni någon bra tygaffär där man skulle kunna hitta fina klänningstyger, ev. thaisiden och spetsar?

• Akvavit

Det finns bara en tygaffär värd namnet i Falun/Borlänge, och det är Rosa Huset i Borlänge, men den är riktigt bra. Mycket fina tyger och väldigt hjälpsam personal!
    Adress och vägbeskrivning finns på rosahuset.com/

• Akvavit

Om ni är sugna på att kika så har vi nu fått ungefär hälften av fotografbilderna, något att börja dregla över och visa familjerna. Spenderade hela påskhelgen med att visa dem för alla som ville se...
    Jag har lagt upp några på min hemsida, home.gamman.se/akvavit/index.asp&id=2537

• asaonthehill

Åhh, vad fina ni är! Bilden med er på bänken tyckte jag speciellt om!

Svar på tråden Dalabrudar 2008, del 3