• Svar på tråden Dalabrudar 2008, del 3
  • mika 080705

jag ska då fixa håret själv. det går nog bra... om jag får lite tid på mig så! och det har jag nog.

• ösregn

Heej....
    hittade tråden idag... så jag har inte alls läst mycket...

Tänkte att jag kan passa på att fråga om det är nån som vet vilken blomsterhandel som är att föredra i Mora? (både vad gäller service, pris och hur duktiga de är)

Själv kommer jag att gifta mig i Älvdalen!!

• Sofiaa84

Ösregn: Jag rekommenderar blomaffären i noret, under Willys! Den är bäst. Blomsterriket är värst, jätte dålig kvalite på blommorna.

• augusti2008

någon som rekomenderar någon florist i rättvik? Har tänkt boka Mias Hår som frisör; har ngn någon fått bruduppsättning gjord av henne?

• asaonthehill

Jag ska göra håret på Hårklippet i Mora och de tar 900:- timmen för uppsättning, så hos dem beror det ju på hur avancerad frisyr man ska. Räknar med att klara mig under 2500, det är det priset jag fått av två andra salonger i Mora, två i Rättvik och en i Orsa...
    Kul med vigsel i Älvdalen, var ska ni ha festen?

• ösregn

Sofia84: tack för svaret...... ska ringa och prata med dem då!!!

asaonthehill: ska gifta oss i Åsens kapell, norr om Älvdalen, och kommer att ha festen i bystugan i samma by! Stor och rymlig

Har ni koll på vem i mora som fixar naglar också??...är lite sugen på att göra det.

• mika 080705

vill att det ska bli juli nu!

• asaonthehill

Elin på E-nails, www.e-nails.se i Orsa är bäst! Trevlig, snabb och prisvärd! Gick hos två andra innan jag hittade fram till henne....

• ösregn
    asaonthehill skrev 2008-04-17 20:44:21 följande:
    Elin på E-nails, www.e-nails.se i Orsa är bäst! Trevlig, snabb och prisvärd! Gick hos två andra innan jag hittade fram till henne....
    Tack... det låter ju toppern!!
  • mika 080705

nån som vet nåt ställe där det finns spray-tan runt borlänge?

Svar på tråden Dalabrudar 2008, del 3