Brudar! Ge mig tips till vad ni vill göra på möhippan
Se hit alla brudar!
Om ni fick bestämma er möhippa... hur skulle den se ut?
Se hit alla brudar!
Om ni fick bestämma er möhippa... hur skulle den se ut?
För er som vill göra modellfoto har jag ett tips!!
modell för en dag på the studio i Turning Torso i Malmö! Finns tydligen även i stockholm och göteborg.
Var där med tre kompisar och blev plåtade. SKITKUL!!
Sen betalade man bara för det antalet bilder man ville ha med sig hem på CD skiva.
Kan lägga in bilder i galleriet om nån vill se..
chokladmousse din möhippa lät hu helt toppen.. sån kan jag tänka mig..
Skulle vilja bli kidnappad och få äta en god frukost med alla mina älskade tjejer
Sen skulle jag vilja göra något som man rör sig typ bowling
Därefter någon god massage och ansiktsbehandling och makeup
Äta en lunch
Bli fotograferad av ett proffs
Därefter åka till en studio och sjunga in en låt
Och sen ut och äta på kvällen med tjejerna och festa natten lång
jag vill inte heller ruinera mina tjejer så , dom skulle kunna säga till min blivande om pengar
En dag tillsammans med mina vänner. Det behöver absolut inte vara kostsamt, men om jag får välja så skulle det vara:
* En heldag på spa
* God middag med vin och skratt
Jag vill absolut inte bli utklädd och gjord till åtlöje. Inga idiotiska uppdrag.
Jag vill göra något äventyrligt och lite utmanande (typ klättra i berg) eller något fjantigt roligt (typ brottas i sådana där sumodräkter) som man inte gör i vanliga fall. Sedan vill jag äta en god middag och få tid att bara umgås och förstås det viktigaste, att så många som möjligt är med!
Jag tror det viktigaste är att verkligen tänka igenom vilka aktiviteter som skulle passa just den blivande bruden. Vad har hon för intressen? Har hon alltid drömt om att bli skådespelerska kanske det passar bra med improvisationsteater, älskar hon att sjunga passar kanske inspelning av en låt i studio.
Man bör definitivt vara försiktig med spexiga upptåg, det är inte många som uppskattar det (av mina vänner iallafall). Jag skulle heller ALDRIG vilja bli utklädd och tvingas springa runt på stan i olika "uppdrag". Usch!
Huvudsaken är väl att man får en heldag med sina bästa tjejkompisar, med mycket prat och skratt. Sen är det en extra lyx att också få uppleva något som är speciellt för just en själv (jag skulle t.ex. jättegärna hoppa fallskärm eller sjunga in en låt i en studio, men det kostar ju också en del).
Vill absolut inte bli utsatt för pinsamheter på stan. Bjuder gärna på mig själv i alla andra sammanhang, men bara då jag gör det på eget initiativ. Det vet som tur är mina vänninor. Huvudsaken är att alla har en rolig dag och att mina vänner inte blir ruinerade. Skulle va kul å spela laserdome, lära oss scrapbooking (vilket jag tyvärr tror blir dyrt) eller köra go-cart mm. Gärna gå till nån relaxavdelning och S
sen vill jag gärna gå ut och käka...
Litet upptåg (pinsamheter) och äventyrliga grejer under dagen, jag skulle inte banga för något som är fysiskt jobbigt, någon typ av femkamp eller klättervägg eller stripaerobic eller liknande. Sedan någon typ av "relax"-övning. Någon spa-behandling eller bada bubbelpool eller liknande. Sedan middag och utgång på kvällen. Det skulle vara min dröm-möhippa...
Om jag fick bestämma min egen möhippa så skulle den börja med en härlig brunch i en park efter en rolig kidnappning förstås.
Sedan skulle jag uppskatta att få vara på ett spa
kanske gå någon smyckeskurs eller bli sminkad av ett proffs
absolut inget med sport eller liknande eller äventyrsbanor osv
sexparty är kul framåt kvällen och efter ett antal glas vin
kvällen slutar iallafall med en utekväll på krogen