• Chokladmousse

Brudar! Ge mig tips till vad ni vill göra på möhippan

Se hit alla brudar!

Om ni fick bestämma er möhippa... hur skulle den se ut?

• Svar på tråden Brudar! Ge mig tips till vad ni vill göra på möhippan
  • Nabben

Om man skulle få önska sig så tror jag min möhippa skulle se ut ungefär så här:

- Bli överraskad nån gång på förmidagen. Lite utklädsel, gärna slöja så att man ser ut som en brud.
    - Göra go-cart eller kanske lasergame.
    - Lunch på stan eller i en park, gärna med lite bubbel-dricka till eller vin
    - Utsättas för lättare pinsamma grejer på stan typ fråga killar om de kan tänka sig fotograferas med mig eller nåt sånt.
    - Chokladprovning :-P
    - Tjejmiddag hemma hos någon på kvällen med mycket vin och singstar eller eventuellt möta upp svensexe-gänget och festa hemma hos någon eller i någon hyrd lokal.

• Chokladmousse

Tack allihopa för era tips.. :)
    Finns det någon mer därute som ruvar på förslag?? ;)

• Teddy08

jag har sett ett ställe, där man får sätta på sig sumodräkt och sen blir det lite brottning, ser hur kul ut som helst! Det skulle jag kunna tänka mig, sen som många andra skriver: kidnappning, bubbel, spa, middag.

• Miss Blue

Lite busigt vill jag ha...
    Bli kidnappad eller få instruktioner/ledtrådar vart jag ska bege mig
    Lite frukost i det gröna
    Spa eller liknande som mjukstart
    Lite uppdrag kanske
    Gokart
    God middag och efterföljande PAAARTYY!!

Vill gärna ha lite blandning utav aktiviteter och bus

• Evitas

jag har haft en hippa innan.
    systern ringde o fråga om jag ville hjälpe henne me nåt(bodde 2 hus från varandra då)
    kom dit o närmasta kvinnliga släkten+massa vänner(va nog totalt 40 st) sen åt vi o min favvo sprit bacardi Razz ställdes framför mig. fick tiara o trollspö. hade fråga sport dels om mig o om mina favvo saker. sen va de party o dans, ut å gay klubb sen; man slipper en del obehagliga män på de visset....

• April2oo9

Jag har lämnat allt ansvar till tärnan (min syster) som känner mig bäst. Har hört lite prat om en del alkohol, manlig strippa och "skämma ut sig"

• fiapalle

Jag har ett mycket roligt förslag på kidnappning, jag ornade med min systers möhippa för ett par år sedan och kidnappningen pratar ALLA om fortfarande. Jag hyrde två stycken hela djurdräkter, en apa samt en knall gul kyckling. (med huvud fötter samt händer) därmed omöjligt att se vem som fanns bakom dräkten. Jag övertalade två kill-kompisar att klä sig i dräkterna och de gick med på det. Jag lånade sedan en schysst bil (Cabbe) och Apan och kycklingen körde bilen till Espresso House där min syster satt och fikade (en lördags morgon, är det ganska mycket folk ute på stan) Apan och kyckingen hoppade ur bilen, gjorde en massa sjuka djurläten och lyfte ur min syster från stolen och bar henne till bilen. Han fick en söt tiara i sitt hår och en flaska med färdigblanad drink. Apan & kycklingen körde sedan runt i stan med min systers favorit musik på hög volym i bilen. Apan & kycklingen "levererande" sedan min syster till möhippegänget. Att tillgägga är att hon än idag frågar efter vem kycklingen och Apan egentligen var...

• be happy

Fiapalle
    Vilken sjukt kul grej!! Hehe... ska jag komma ihåg när det inte är JAG som gifter mig!

• pluggisen

Hej! jag håller med lycklig78:

min möhippa skulle likna hennes önskan:

En dag tillsammans med mina vänner. Det behöver absolut inte vara kostsamt, men om jag får välja så skulle det vara:

* En heldag på spa
    * God middag med vin och skratt

Jag vill absolut inte bli utklädd och gjord till åtlöje. Inga idiotiska uppdrag.

• beccis80

Finns så många roliga förslag! Det viktigaste är nog dock att anpassa möhippan efter den blivande bruden, dvs inget som hon skulle bli ledsen, rädd eller upprörd över!
    Att tvinga en höjdrädd att hoppa bungjump är t ex inte en bra ide!!!
    Fundera över hennes intressen och gör något extra av det istället
    Själv är jag intresserad av motorsporter och kör mc, tycker det skulle va dö´skoj att få köra folkrace t ex!

Svar på tråden Brudar! Ge mig tips till vad ni vill göra på möhippan