• Chokladmousse

Brudar! Ge mig tips till vad ni vill göra på möhippan

Se hit alla brudar!

Om ni fick bestämma er möhippa... hur skulle den se ut?

• Svar på tråden Brudar! Ge mig tips till vad ni vill göra på möhippan
  • Jnyli

Jag skulle vilja bli kidnappad och bjuden på god frikost.Sen skulle deet vara kul att bli s minkad...tex 80tel eller något annorlunda av ett proffs...äta gott på kvällen och festa.Bara man är bland vänner så blir det nog bra!

Har själv ordnat möhippa en gång...hon blev hämtad med motorcykel på morgonen och körd till ett mysigt ställe i skogen fär vi hade campagne frukost..sen gokart och grillning å annat kul!

• lindahallman

kidnappning och sedan SPA! käk någonstans men ännu hellre picknik utomhus med god mat! några saker att göra men inga pinsamma saker. på kvällen så träffar man svensexekillarna =)

• EmmaCaroline

Rolig kidnappning och absolut INTE spa, fy va tråkigt! Fart och fläkt ska det vara!

• sowa65

inte utklädd!!! gärna överraskning, gärna mys och gott, gärna utmaning - men inte åtlöje!

• 20talsbruden

Det jag skulle uppskatta mest är nog att alla mina vänner är "tillfrågade".. så att alla verkligen har möjlighet att vara med..Sen vill jag bli "lagomt utmanad", men inte till åtlöje som föregående talare skrev. Gärna mys, picknik, spa..Vill nog heller inte att det ska kostat multum för de inblandade..viktigare att alla som vill har möjlighet att va med!!

• impala58

Ingen möhippa!!! (Kanske därför vi väljer att gifta oss i smyg och sen bjuda vännerna på en trevlig fest efteråt). Jag har tom lyckats deala bort överraskningar när jag fyllde jämt!!! Gillar inte sånt. Vill ha en trevlig tillställning på "lika villkor" med våra vänner!!

• paradisfågel

Jag skulle vilja provat nån rolig danskurs på min möhippa.. Tycker de hade vatt fräckt..

• vintergården

spela in en skiva, go kart, laserdoom, sumobrottning, visst skulle det va skönt med lite spa. Bara det är hålligång i skogen/staden

• Garonne

Bara kul och inga pinsamheter! Något i stil med vad vi hade för min vän förra året. Tanken då var först någon fysisk aktivitet (vid kidnappade henne mitt i ett proppfullt och intet ont anande jympapass) sen lite avslappning och så nån kul aktivitet (vi gick till Face, där vi fick sminkkurs och sen fritt fick botanisera i deras sortiment medan vi drack bubbeldricka och åt godis). Sen fest fest fest!

• Rut Birger

Umgås med alla vänner och ha en rolig och mysig dag tillsammans.....God frukost tillsammans. Bli sminkad och fotad typ modell för en dag. Någon spa behandling, nån form av party kanske....någon lek...någon rolig fysisk aktivitet kanske.....god middag....senare fest tillsammans med svensexagänget. Viktigt att det blir roligt och att alla har kul! Tänk också på vad bruden skulle uppskatta och vad hon har för intressen. Jag skulle också uppskatta om det fotades mycket under dagen och att sedan få en lite minnesbok med foton från möhippan !

Svar på tråden Brudar! Ge mig tips till vad ni vill göra på möhippan