Falkenberg / Halmstad brudar
då får vi hålla tummarna
då får vi hålla tummarna
kärlekste
räcker inte det då?
kanske en lapp med ett personligt meddelande eller dikt.
nu vet jag inte riktigt hur stor/lite påsen är men kanske en söt handgjord rosa tvål i ett hjärta eller nått annat.
nopp ingen beställning.
låter mysko. ring eller maila dom.
skönt att vara ledig. även om det är för din operation.
Ida Halmstad skrev 2008-03-21 10:30:42 följande:
Glad Påsk på er.
ida tack för kycklingen. henry gillade den väldigt mycket.
jättefin inbjudan
nu känner jag verkligen att jag måste ta tag i våra inbjudningar.
11 april är ett toppen datum. gillar april (fyller år) och nr 11 (mitt och andreas datum) en undrar bara. det kommer ju bli ett datum väldigt tätt in på din syrras bröllopsdag. det kommer ju vara 1 år efter deras. det var nog bara det enda som jag tänkte på. måste vara skönt att ha bestämmt datum.
så skönt att äntligen vara färdig fan jag måste sätta igång.
inte kul att pengarna tryter. tänk om man kunde vinna 25.000kr i 25 år. fatta så skönt man skulle må. inte behöva tänka på pengar alls. *drömmer mig bort* hahahahaha
jag har gjort världens godaste tårta i helgen. ska lägga ut bild sen när jag kommer hem. Men att förklara den kort så består den av TRE lager med underbart saftig chokladkaka med två sortes choklad, mellan varje lager en underbar kräm med bland annat vit choklad. mums mums... den blev så god. nästan precis så som jag skulle vilja ha min bröllopstårta. den var inte så svår att göra och jag tror att man till och med skulle kunna frysa ner allt om man ville
jag försöker fixa det genom att hela tiden köpa trisslotter är för feg för att råna en bank *ler*
ang tårta. grädde är ju bra för det är ju inte så sött. iceing är snyggt, annorlunda men väldigt sött. vi hade pannkakstårta när henry fyllde 1 år. det var väldigt uppskattat. blanda bara frusna hallon och jordgubbar med grädde så blir det nästan som glass perfekt att ha mellan pannkakorna.
om inte så delar jag gärna med mig av mitt recept på min goda tårta
förresten. är du offline på msn? ska bara fika nu men om du har tid får du gärna gå online kring 9.
så skoj. vad ska du göra för vinsten?