Falkenberg / Halmstad brudar
henry ska vara hos sin morfar vi lämnar han och dom lämnar han på söndagen. så slipper man tänka på när man får/bör köra
henry ska vara hos sin morfar vi lämnar han och dom lämnar han på söndagen. så slipper man tänka på när man får/bör köra
ojoj så nice...
jag vill med oxå hahaha
Ida Halmstad skrev 2008-03-27 19:56:36 följande:
han kan väl hänga med
Ulvatorp - hänger du vid msn? för i så fall jag skicka listan med priser på håret
vad kostar frakten ang håret??
ja jag är på villket fall som. ville bara kolla om du går online på msn så kan du få chatta med mig och lotta
JAAAA vil vill se foto. ett måste
du ska absolut ta med dig egen mascara då det är det värsta du kan dela med någon annan. det finns en massa äckliga bakterier i mascara. man är själv imun mot dom men hamnar dom i någon annans öron kan det bli not nice så då har vi haft hygienlektion nr 1 idag ni kan sätta in pengar på mitt konto som tack för lektionen *asgarv* hahahaha
sitter och kollar på en massa fabriker i kina som gör smycken. shit vad skit det finns. nu förstår jag vart dom billiga affärerna får sina smycken ifrån
någon här som vill vara med
www.brollopstorget.se/Forum-1-30/m2809528.html
vi är snart 5 pers som ska dela på frakten.
vi ska beställa innan måndag och få 20% rabatt på hela orden. mycket nice.
låter som en trevlig lördag
har inte bestämmt mig ännu. jag tyckte inte att det var så dyrt. men jag är ju galen i smycken. vi är ganska många som ska beställa så det blir en väldigt låg fraktkostnad. hoppas bara inte att tullen tar paketet och momsar det.
fitforfight- det är bara att säga till om du vill ha något. jag skickar nog beställningen på söndag.
Ida Halmstad skrev 2008-03-28 19:23:02 följande: