Inlägg från: september2008 |Visa alla inlägg
  • september2008

Falkenberg / Halmstad brudar

Oj så gott det är att få sova lite längre. Andreas och henry har inte varit hemma i natt vilket innerbar att när jag vaknade kl 09 så var det vara att somna om underbart....hihi
    för min del blev det alldeles lagom med alkohol. skönt när man vet vart sitt stopp är.

jo pidis vi fick igång singstar. andreas ringde mig och jag fick veta hur jag skulle göra. men det blev bara några låtar sedan fortsatte vi att babbla på.

gud vad underbart det är med vänner som man kan prata all med
    som sagt saknade dig ida. bamse kram till dig

• september2008

mums jag ska äta lite rester till lunch så jag får det oxå smaskigt hihi
    ligger framför datorn och kollar på top model 10 och äter upp dom sista av mina oreobollar. smaskigt värre.

stadsbondgården måste jag och henry till någon gång. vi har varit där en gång med det regnade så vi stannade inte så länge. kan tänka mig att linus gillade djuren.

fitforfight skrev 2008-04-13 12:50:53 följande:
    Tack för igår jättetrevligt! å god mat!! gissa vad som står på matsedeln idag? kycklingspett och sån god potatis Idag har vi varit på stadsbondgåden och Linus va helt tokig i getterna ,han härmade dom hela tiden
  • september2008

här var det verkligen dött
    många brudar och brudgum som fortfarande sover ide hihihihi

• september2008

alltid trevligt att bli uppskattad

så kul att du äntligen beställt din klänning. tänk att du snart kommer att kunna tippa runt på tå i din klänning där hemma

vi fick inbjudan igår och shit vad fin den var. ännu snyggare i verklighet än på bild. grymt gjort tjejen

igår så hämtade jag ut en massa smycken. det var som rena julafton. det enda tråkiga var att tullen tagit vårat paket och såklart så blev det ju tull på hela skiten. så nu försöker jag räkna ut vad varje tjej ska betala med moms, tull och frakt. kommer att få ringa till tullverkdet då dom inte skrivit så bra på deras räkning. eller så är det bara jag som är trög...

jag har lagt in en bild på hur min v-ring skulle se ut i kombination med min f-ring. vill gärna ha era ärliga åsikter. tänkte beställa den snart och vill gärna höra vad ni först tycker.

igår fixade jag en inbjudan till min morfars 85 års kalas och det påminnde mig om att jag måste fixa våra inbjudningar nu. fattar inte varför jag inte bara kan ta tag i det.

kram

Ulvatorp skrev 2008-04-15 08:10:59 följande:
    Halloj bruttor och karlar!September:Tack för senast! Verkligen hur trevligt som helst och maten ska vi bara inte prata om, jag älskar plockmat!! Det var så jädrans gott!Nu är klänningarna äntligen under beställning! Ska få mina formulär som jag ska fylla i idag på min mail, den som väntar på ngt gott...Annars går det lite trögt för tillfället (ovanligt för mig att säga så...). Måste in till Hallbergs och kolla ringen och eventuellt mejla lite bilder på förlovningenringen till Patrik på Jempguld, men hur fasen ska jag har tid för allt? Tiden bara rinner iväg och jag har nästan inte tid att sitta framför datorn längre. Men men det går la på ngt sätt...Ida Halmstad:Hej lilla vännen!Hur mår du? Vi har tänkt på dig och undrat hur det skulle gå med operationen. Har förstått att det gick bra men att det var lite komplicerat och att du haft ont. Hur känns det nu?Tänker på dig och skickar en stor hög med kramar!Fitforfight:Hur gick det till rent praktiskt när du beställde och betalade klänningarna? Fick du betala skatt när du hämtade dem? Och hur mkt i såfall!(ps tack för friskluften i lördags...I ow big time...)Hur går det för övrigt för er andra?Kramiz från Pottan
  • september2008

kan du inte fixa en bild i photoshop så man kan se lite bättre

fitforfight skrev 2008-04-15 09:13:32 följande:
    ulvatorp: jag slapp tull och avgifter på både brud och tärnklänningen.. Min klänning e upplagd och färdig nu så jag ska hämta den imorgon .Jag funderar på vad jag ska göra med hannas klänning . Hon är väldigt ljus i hyn och har nästan en rödhåring persons hudfärg och pigment. Hon ser faktiskt ut som en liten söt gris med den rosa klänningen Jag funderar på att sätta på en svart kjol på den istället så man får bort lite rosa,vad tror ni om det ?
  • september2008

gottegris hahahah

har du kollat min ring i mitt galleri??

fitforfight skrev 2008-04-15 09:34:00 följande:
    Kan kan jag ju ,men jag orker inte Har fullt uppmed att äta smörgåstårta och oreosbollar
  • september2008

lider med dig hade gärna tagit lite av din smärta
    bamse kramar till dig. tänk vad härdad du nu blir till den dag då du ska föda barn hahahaha

så kul att du tycker om min kombination. sitter här på jobbet och kollar in min fina fejk ring känner mig lite gift hahaha

Ida Halmstad skrev 2008-04-15 09:39:48 följande:

GodmorgonUlvatorp- Tack för alla kramar, det värmde i hela kroppen. Ja ont är ju inte riktigt det rätta ordet...för jävla skit ont med andra ord. Jag var ju inställd på att jag skulle ha ont men inte riktigt att det skulle vara såhär. Men nu e det gjort och jag tar 1 dag i taget. Gud va roligt att klänningen är på G. Jag kan knappt vänta tills jag ska beställa min. Min mamma va tvungen att hejda mig för några veckor sedan då jag ville göra beställningen :)Sempember 2008- Wow e min reaktion, verkligen super duper fin kombination med ringarna, hur vacker som helst!!!!
  • september2008

förstår att du behöver ventilera dig.
    ut med det bara.
    om det nu var så att du hade planerat och fått din vecka godkänd av chefen och sedan ändrar den för att vara snäll så är det väl det minsta han kan göra att låta dig vara ledig.

Pidis skrev 2008-04-15 11:19:56 följande:
    Hej Måste få skriva av mig liteChefen sa att han hade vakten på båtklubben vecka 26 precis den vecka jag lagt in som semestervecka.Jag är ju snäll så jag ändrar till vecka 27Men ber att få vara ledig den 5 juni då mamma fyller år samt andres kusin tar studenten. Då säger han ja men det är ingen bra dag precis innan en lång helg. Vi har så mycket då.Vi har alltid mycket att göra innan helger då skulle man aldrig kunna ta ledigtVarför ge mig skuldkänslor när jag precis offrat min semester vecka som var inplanerad för hans skull Kan han inte då bara knipa käft och låta mig få den utan att käfta.Sorry behövde ventilera lite.Ha en bra dag
  • september2008

du får berätta hur det gått.
    hur har det gått med din viktnedgång?
    bra att andre följer med. sicken kille du har

Pidis skrev 2008-04-15 12:43:59 följande:
    Idag ska jag till dietist. Ska bli spännandeSe nästa vecka ska jag till vbg sjukhus och få mer info om opAndre ska med så han får lite större insyn i det hela. Syrran också för hon är sugen på samma sak. Vi har ju liknande kroppar.
  • september2008

hihi jag det är underbart att barn inte är uppe lika länge som en själv
    blev det något bad?

fitforfight skrev 2008-04-15 19:17:51 följande:
    september: fick ditt mess ,men kunde inte svara för att det e fel på nätet. Linus e fortfarande lika jobbig,tur att han ska lägga sig snart
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar