Inlägg från: september2008 |Visa alla inlägg
  • september2008

Falkenberg / Halmstad brudar

ja nu längtar man

du måste ju berätta hur helgen var

vi när alla så nyfikna

Pidis skrev 2008-04-08 16:33:46 följande:
    Ja det ska bli kul på lördag. Har chaufför också ha ha haSka fixa naglarna på dagen.
  • september2008

tjock mage du......not
    vill du se en tjock mage så ska du få se på lördag hahahaha

ja din stackare får väl gå ut och shoppa lite snyggt då

fitforfight skrev 2008-04-08 19:34:42 följande:
    Ja naken va ju smart ,men jag vill inte visa min tjocka mage Det finns massor i garderoben ,men inget jag vill ha på mig
  • september2008

låter som en lyckad kväll

Pidis skrev 2008-04-09 08:16:51 följande:
    Dagen började tidigt kl 6 var Emma och hämtade dem som skulle sminka och fixa hennes hår.Jag började med att ge Anders en present från Möhippe gänget En liten plunta. Sen åkte jag till mor och far där Emma redan var. Fick håret fixat. Sen gav vi Emma halsband och öronhänge från möhippegänget som hon skulle ha på sig på dagen D. Jag åkte och fixa det sista i församlingshemmet. Det blev en äreport snabbt och billigt murgröna fast häftat på väggen samt några ballonger. Sen kom Emma och hon var så vacker. Lägger in något kort i min mapp sen. Hon fick på sig klänningen och fick se sin bukett. Hon var jätte nöjd. Efter det gick jag och André upp till kyrkan då det var gudstjänst innan och bad folket vänta utanför. Sen när alla hade satt sig så öppnade jag och André dörrarna till kyrkan precis när orgeln började spela. Missade liksom inmarchen lite men kul att stå med Emma och pappa sista minuterna. Vigseln gick kanon likadant dopet fort och lätt Alva var en liten ängel bara skrattade och var almänt underbar.Festen flöt på bra. Vi började med brudskål sen fick gästerna ta mat. Buffe med kallskuret mm. Jag läste några telegram under maten. Sen överraskade vi dem med en riktig bröllopstårta. Dem blev helt överväldigade. Den var toppen god. Det blev tal. Vi från möhippegänget gav henne det hon valde ut på lustgården till bröllopsnatten Alla skrattade så klart.Sen var det lite lekar. Och efter det var det dax för dem att åka till hotellet.En mycket lyckad dag.Alla var glada och nöjda.
  • september2008

Jag har nog all dricka som behövs. Så vidare man inte vill ha något väldigt speciellt
    jag kommer inte att vilja gå ut. har spenderat alla pengar på mat förra helgen men skulle någon vilja gå ut så gör det inte mig men jag hänger inte med

fitforfight skrev 2008-04-09 10:01:04 följande:
    Pidis: det låter underbart !! du får ge oss fler detaljer på lördag.September: ska man ha med någon dricka själv?? Finns det nån pytteliten chans att vi kommer gå ut i alla fall? Vill ju inte komma i gympadojjor och så ska vi plötsligt gå ut ,för jag går inte ut i gympaskor Det e mot mina principer för jag blir så kort då
  • september2008

jag är sugen men måste bara kolla med gubben och plånboken först.

Pidis skrev 2008-04-10 09:29:40 följande:
    Goooooooooodmorgon brudar och snubbarHur blir det den 26é tjejer?Danmark. Det har liksom försvunnit bortNågon som fortfarande är på G för det?
  • september2008

mig gör det ingen skillnad vilken helg det blir

Pidis skrev 2008-04-10 11:04:03 följande:
    Om få kan den helgen kan vi ju ta helgen efter ty den3é maj som alternativ
  • september2008

hihi ser du numret på ditt inlägg.... hahahahahaha

när beräknas du vara ok?

Ida Halmstad skrev 2008-04-10 13:32:40 följande:

Danmark inget för mig som ni förstår! Men lite senare hade det varit mysigt att hitta på nått
  • september2008

ok. det låter bra att ta en dag i taget.
    säg till om du vill låna lite filmer eller ha tips om bra serier som man kan kolla på
    själv är jag nu inne på top model 10. I sverige visar dom just nu top model 9. det gäller att ligga på topp hahaha

Ida Halmstad skrev 2008-04-10 17:14:49 följande:

Jag vet inte...jätte svårt att säga. Jag tar 1 dag i taget
  • september2008

jobb, jobb och mera jobb
    sitter nu framför datorn och halv sover.
    det blir tidigt till sängs så man är pigg i morgon hihihi

Pidis skrev 2008-04-11 19:13:47 följande:
    Tja tjejerHur har veckan varit?Ser fram emot imorgon.Ha en trevlig kväll
  • september2008

tack tjejer för en underbar kväll och tack även ida halmstad för presenten. den kommer att njutas av i morgon

nu har jag plockat iordning det sista och sängen skriker åt mig att gå och lägga mig. det är bäst att lyda

kram till er alla

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar