Falkenberg / Halmstad brudar
vad man missar mycket när man inte e här ...! hoppas att ni alla mår bra, själv e jag super trött...skulle kunna somna nu !!!!
Inget nytt här annars....blir det väla/ikea efter frukost? ska jag köra?
vad man missar mycket när man inte e här ...! hoppas att ni alla mår bra, själv e jag super trött...skulle kunna somna nu !!!!
Inget nytt här annars....blir det väla/ikea efter frukost? ska jag köra?
vi pratade faktiskt om att gå till badhuset ikväll...men vi insåg båda att vi är alldeles för trötta, skicka precis iväg mannen för att köpa mat! Inte ens det orkade jag!! sa också te han att han kunde titta efter nya bröllopsmagasinet, den kom ut i förrgår, nån som köpt den????
Hallojs brudar!!
Äntligen hemma och äntligen e det helg, shit ungarna e verkligen helt galna...vet inte om man ska skratta eller gråta!!!
Sitter här och dricker champange, köpte små flaskor så vi testar just nu chapell hill, tyckte den där va så god som vi drack i gbg men har kollat på bordershop och kan inte hitta den där *suck* på systemet fanns den dock, tror den kostade 97. E sugen på att ha den på bröllopet.
Pidis- vilken super duper mysig kväll du ska ha då, hoppas att ni får det härligt.
Själv ska jag sitta ensam ikväll då mannen ska på rockkonsert..men det kan vara rätt skönt det me. Vi ska på 60-års fest imån så jag får väl vila så man orkar med det!!!!
Säg till om det blir nån beställnin från nått ställe, jag vill med ha lite saker!!!
Hallojs- här va det inte mycket fart!!! Har varit i stan idag och köpt super fina underkläder, sprang på det och tyckte att det va lika bra att slå till!!!! Typ en halvkorsett med spets och super sexiga trosor!!!
Fitforfight- verkligen super fin klänning, du ser ut som en liten dröm :) !!!!
Hoppas att allt e bra med er alla, har vi sagt nån tid på lördag? vilket hotell va det??
vi var också inbjudna till kärlekens väg i steninge men fick tyvärr hinder!!! då missade man kanske jätte mycket, hade varit mysigt annars ju.
Hoppas allt e bra med er tjejer, nu ska jag iväg och jobba!!
Hallojs
Pidis- vilket hotell va det frukosten va på ?
Har idag köpt bröllopsmagasinet, shit värsta biblen :) ! Jag tar med den på lördag, kan ni bläddra i den lite!
Kolla denna, om ni inte redan sett den !
video.about.com/weddings/Make-a-Wedding-Bouquet.htm
shit kl 8...jaja det e väl bara upp och hoppa :), tycker 8 låter bra, vilket hotell e det?? Nån som vet???
Hoppas allt e bra. Löshåret vill jag me kolla på, längtar till lördag. kram kram
Hej tjejer! Hoppas allt e bra, här e det ok! ser fram emot lördag!
vi ses på continental kl 8.00 eller? ni har inte bestämt nått annat?
Superfina smycken på den där hemsidan men jag har redan och jag tyckte de va lite dyra, men väldigt fina va det iaf!!