Inlägg från: Ida Halmstad |Visa alla inlägg
  • Ida Halmstad

Falkenberg / Halmstad brudar

Pidis- nej jag har inte brått!!! Beställ när du vill...bara innan dec :) !!!!

Jag håller er uppdaterade hur det går, läggs in i gbg v 14 och blir kvar där i ca 1 v....sen får vi se vad som händer! vill iaf me till danmark om jag mår hyfsat!

• Ida Halmstad

Jag tänkte också beställa från wed shop nu men det funkar inte att registrera sig...Hmmmm!!!

• Ida Halmstad

Usch börjar nog bli sjuk, känner mig helt virrig och e helt varm...tycker lite synd om mig själv!!
    Hoppas att ni alla mår bra. kram kram

• Ida Halmstad

fasen det fungerar inte idag heller att registrera sig på wedshop....! skit!

• Ida Halmstad

Fitforfight- såg din lillebror i tidningen idag...en riktig kändis :) !!!

Oktober08- vi ska tyvärr inte ha catering utan maten är från det stället där vi ska ha festen. De har inte catering. Men har inte wallins salonger catering??

• Ida Halmstad

Pidis- jag har skickat iväg ett mail till wedshop med frågan om varför reg inte funkar, få se om de svarar !!!

• Ida Halmstad

Hallojs flickor

Måste fråga,är det nån av er som beställt från Romance, jag gjorde en beställning men jag fick ingen bekräftelse eller nått till min mail, slutsteget i beställningen va lite konstig. Har inte en aning om beställningen kommit iväg !

Hoppas alla mår bra och att er Påsk blir härlig. Här blir det lugnt, ska vara ledig ända fram till min operation den 3 april, skönt !

• Ida Halmstad

Glad Påsi alla sötisar!!

Pidis- tack för ditt mess, va det meningen att det skulle komma halv 5 imorse :) ?? Lite yrvaken!

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar