Falkenberg / Halmstad brudar
Mannen fick sin deklaration idag, han fick tillbaks ganska bra summa. Hoppas min kommer nu i veckan, hur kollar man det på nätet????
Mannen fick sin deklaration idag, han fick tillbaks ganska bra summa. Hoppas min kommer nu i veckan, hur kollar man det på nätet????
har kollat skatten nu....fick tillbaks...shit vi får tillbaks 16.000 tillsammans, ett bra bidrag till bröllopet :) !!! nu e jag lite glad
Har precis kollat på världen sämsta film....step up 2 the streets....den va så dålig så kan inte ens jämföra med nåt *asgarv* !!! inget att rekommendera iaf
fitforfight- såg den filmen igår, det va inte heller så mycket att ha..en tjejfilm som va lite underhållande!
Va ni e söta och underbara tjejer. Ja jag lär ju få tid att glo på film :) !!
har börjat titta runt lite på bröllopsresa, de e inte klokt vad de höjer priserna under jul...helt galet!!! Om man åker runt 15 dec och är borta två veckor kan det skilja 10.000 på en jäkla resa än om man åker ibörjan av december.
halloj flickor, har idag haft shopping dag på staden...e en aning fattigare nu :), men det blev några fin fina saker.
Vi har nu hittat drömresan, finns två rum/bungalow kvar till den 14, dagen efter vi gifter oss. Resan e till ön Koh Chang i Thailand, hyfsat pris om man jämför med några dagar senare...men problemet...var ska vi få tag på pengarna??? gahaa...shit vi e verkligen helt kluvna!
Shit helt underbart, vill åka imån :) !!! Vi reser den 14, dagen efter bröllopet !!
Hallojs- allt bra med flickorna idag? Idag har jag haft en slappe dag, kollat runt och läst massa om thailand :) och drömt mig bort.
Imån ska jag till mårtensson på kvällen, det va nån visning av vårens frisyrer, det ska bli skoj och titta på lite folk!
september 2008- gud va fina smycken på den där sidan, men e det inte lite dyrt? vad ska du beställa?