Falkenberg / Halmstad brudar
Det tar jag med mig. ska lägga in en påminnelse så jag inte glömmer.
vi måste ju höra med pidis vilken tid frukosten är.
Det tar jag med mig. ska lägga in en påminnelse så jag inte glömmer.
vi måste ju höra med pidis vilken tid frukosten är.
principen på din framsida var ju rolig. det är något som inte passar men jag kan inte direkt komma på vad det är.
kanske ska stången oxå vara i olika nyanser rosa.
är inte mycket till hjälp. har du inte några andra ideér?
det är något knäppt med min kropp idag. känns som om jag har början av migrän, mensvärk och feber. har tagit en äcklig treo och nu hoppas jag på att den kan hjälpa.
man kan ju hoppas det men jag tror inte det. kroppen fick socker i helgen och den får det oxå genom frukt och sucketter.
har ändrat tempen i rummet ni till kallluft. känns lite bättre men jag har fortfarande ont i kroppen. speciellt vid svanken vid typ ishiasen (fan hur stavar man igentligen) hahaha
den gillade jag. skit snygg. fast jag tycker nog att flaggan ska bort eller kanske i rosa oxå
blev lite bättre med rosa flagga men jag trycker nog ändå att du ska skippa flaggan. men du få höra vad dom andra tjejerna tycker
det är pidis som vet tid och plats för lördagen.
själv ligger jag hemma. efter en skit dålig eftermiddag. hämtat sonen på dagis. gått och vägt mig på vv. sonen somnade i bilen. lägger mig i badet med skit varmt vatten. fryser. går till sängs 20.50. 22 kollar jag tempen. 39 grader visar den. inte konstigt att man mått dåligt hela eftermiddagen.
jag röstar på kl 8.. då hinner vi äta frukost i lugn och ro och sedan sticka till väla och ikea utan att det blir så sen hem gång
stå på dig.
du ska ha din egna klänning.
du får lätta ditt hjärta på lördag. vi ska nog kunna peppa upp dig
måste gnälla lite.
fasiken vad jag hatar att vara sjuk. ännu mera sedan man fick barn. som om det inte är tillräckligt att ha ont i hela kroppen och må piss i huvudet. man ska ha orka att ta hand och roa ett barn. just nu har jag knappt energi till att hålla upp huvudet.
så typiskt att andreas jobbar kvällen. efter som man är sjuk så är det ju inte heller någon som skulle vilja komma hit och hjälpa mig med henry efter som ingen vill bli sjuk. förstår totalt.
nej nu ska jag nog slänga sonen i badet. då vet jag vad han är och jag behöver inte springa efter han.
tack för att jag fick gnälla av mig
jag såg den i ett inlägg nyss snyggt och enkelt
Ida Halmstad skrev 2008-03-04 18:28:13 följande: