Inlägg från: september2008 |Visa alla inlägg
  • september2008

Falkenberg / Halmstad brudar

gillade nr 3 men måste man säga tills döden skilljer oss åt?

• september2008

det har varit full rulle hos henne. pratade med henne förra veckan.

Pidis- vilket hotell var frukosten?

Alla andra- Ska vi bestämma kl 8 eller??

fitforfight skrev 2008-03-04 21:42:07 följande:
    Gillade oxå 3an men jag gillar inte .så länge jag lever.Har någon hört av Ulvatorp? längesen hon va inne nu väl?
  • september2008

hihi när man pratar om trollen hahaha

Ulvatorp skrev 2008-03-04 21:44:05 följande:
    Hej och hallå!!Gud känns som jag inte varit här inne på evigheter...har jag ju inte heller förresten...Det har varit sjukdomar IGEN...och min energi är helt slut och jag är less på det mesta.Läääääääääääängtar tills lördag!!!!!!!Saknar er!!Ska bli så mysigt, har inget vettigt att skriva så jag säger bara KRAM på er tjejer!!!Natti natti sov gott, nu är det kudden som gäller..ska upp och spinna kl 06.45...ja jag vet att jag är galen....
  • september2008

toppen. ta med till lördag

fitforfight skrev 2008-03-04 22:02:07 följande:
    Så ska man behöva efterlysa dig för att du ska titta in till oss här Jag är supernöjd med klänningn !har fått färgtesterna ifrån lillsessan oxå så vi kan skaffa oss lite hår
  • september2008

nu har jag lagt in lite bilder på snygga öronhängen och en tiara. väldigt blingit

god natt. nu pallar inte min snor fyllda huvud och men feber trötta kropp mer
    men i morgon så har jag bestämmt mig att då jävlar ska jag vara frisk

• september2008

så trevligt med gekås. vi ska åka dit nästa månad. då har vi båda fått hela löner. längtar.

fitforfight skrev 2008-03-05 11:45:53 följande:
    Tack vad snällt!! jag har hittat jättefina fat som duni gör. Dom är i plast ,men ser ut som silverfaat. Ska kolla vad dom kostar på fabriksboden.Om en timme åker jag till gekås! Happy!Tjejer!! När ni får se mina fina vita tänder så kommer ni inte vilja åka till ikea för ni vill nog bara sprnga hem och sätta er vid datorn och beställa Har bara blekt övre tandraden såp ni ska få se skildnaden!
  • september2008

ligger vid dunis gamla lokaler. vid laholmsvägen. korsningen östergök har jag för mig.

Pyron skrev 2008-03-05 12:52:28 följande:
    Vad är fabriksboden?
  • september2008

vad för grejer ärdu ute efter?

Pidis skrev 2008-03-05 13:01:10 följande:
    Vet någon någon coool sida där man hittar saker till en mhippa??
  • september2008

jag och min syrra har hittat ett ställe i usa som har snygga smycken till bra priser. är det någon som oxå vill beställa så säg till. www.annabellagio.com/

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar