Inlägg från: Snart fru Wennerström |Visa alla inlägg
  • Snart fru Wennerström

SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*

fniss

Kärlek08 skrev 2008-05-09 13:24:35 följande:
    ahhh det klassiska "du är ju såååå braaaaa på det"-argumentet . Jag håller naturligtvis med på en gång, lanovia 08 skrev 2008-05-08 21:46:24 följande:
  • Snart fru Wennerström

ja man får kopiera en sista i tråden, den längst upp är inte uppdaterad på länge, det får vi göra när nästa tråd startas, för det finns ingen plats längre i denna.

• Snart fru Wennerström

6 september

Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/njutånger)
    Ickaflicka (nyköping)
    fyffy (stockholm sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (göteborg)
    viva forever (simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    Annas bröllop 2008 (Österbotten)
    Bride2be2008 (Sthlm)

13 september

aprilsolen (stockholm /ängelholm)
    snart höstbrud (stora sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (stockholm)
    Olijara (Vadstena/Motala)

15 september

avil(piteå)

20 september

fröken förväntan (Linköping/Sandvik - Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Synthetic

27 september

Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg)

sådär, nu är du med i den senaste tråden

• Snart fru Wennerström

haha ser nu att det var nog rätt lista du kopierat.. aja skadar inte att få det rätt 2 ggr

• Snart fru Wennerström

hm, aa jag tog den som folk senast la till med sitt namn på, två dagar tillbaka tror jag.

• Snart fru Wennerström

tack va snällt

äckling skrev 2008-05-11 14:12:33 följande:
    Saknade mig själv och ett gäng andra så la till de jag hittade. Får hoppas att de flesta kommit med nu 6 SeptemberTutik och Prasart(Växjö)snart fru wennerström (Gävle/Njutånger)Ickaflicka (Nyköping)fyffy (Stockholm Sundbyberg)lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)moonlightshadow (Gävle/Åland)kexxet (Göteborg)viva forever (Simrishamn)snö vit (Karlskrona)Schükano (Göteborg/Kalmar)Helena Johansson (Stockholm)matildaochniklas (Eskilstuna)Ankan80 (Höganäs)Kärlek08 (Gävle)förväntansfullbrud (Stockholm)Dottertrotter (Växjö)Annas bröllop 2008 (Österbotten)Bride2be2008 (Sthlm)Ullrika (Stockholm)magnolian (Helsingborg)Pienaar(Stockholm)BrudSeptember2008(Skövde)CeciliaLundh (Göteborg)Siris (Göteborg)13 Septemberaprilsolen (Stockholm /Ängelholm)snart höstbrud (Stora Sundby)Skonie (Linköping)Liini86 (Stockholm)FoxyLoxy (Malmö)jolare (Stockholm)Olijara (Vadstena/Motala)crazy 4 u (Trollhättan)Ajjse (Kungsbacka)strommis (Lycksele)vosmal (Stockholm)15 Septemberavil(Piteå)20 Septemberfröken förväntan (Linköping/Sandvik - Fegen)Gumman 81 ( Vellinge)Mrs Love (Surahammar)Nomea (Umeå)Kanelisen (Vadstena)Lycklig jag (Stockholm)SyntheticLillsnufflan (Katrineholm)Robina67 (Stockholm)Linil (Linköping)äckling (Varberg)ugla (Småland)22septemberavil (piteå)27 SeptemberHöstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)Humlis (Falun)Troll1 (Göteborg) gottelina (Hässleholm) Lunacy (Storuman)Big Smile (Stockholm)
  • Snart fru Wennerström

hihi va skoj

i helgen fick jag veta att m2b's föräldrar bokat svit åt oss till bröllopsnatten .. vi önskade oss det i genemsam fördelsedagspresent .. så vi fick fylla i på en lapp vad vi villa ha till frukost och vilken tid, så dom kunde lämna in den.. hihi^^

matildaochniklas skrev 2008-05-13 19:05:19 följande:
    Idag har jag bokat in en middag med vårat toastmasterpar, dom kommer hit på torsdag och äter middag. Då ska det snackas bröllop
  • Snart fru Wennerström

ok, ser den ut ungefär som min då? den finns i galleriet.
    Helena Johansson skrev 2008-05-12 16:05:23 följande:

Det blev en vitguldsring med 15 st 0,03c stenar i en lång rad (i kanalfattning). Har en enstensring som förlovningsring så de blir sååå fina ihop. Vill ha nuuuuuu
  • Snart fru Wennerström

hehe ja vi vet vart vi ska vara, hotell hudik, utsikt mot systemet *ASG*.. aa jag vet, men m2b's föräldrar sa att rummen var jättefinna .. så jag litar på dom ..

lanovia 08 skrev 2008-05-13 21:37:06 följande:

Idag fick vi tillbaka våran hindersprövning. La den på brevlådan i onsdags, så alltså mindre än en vecka tog det att få tillbaka den. Gick förvånandsvärt fort.Snart fru wennerström. vad roligt att de har bokat sviten åt er. Har ni fått veta vilket hotell? Eller är det deras hemlighet fram tills det närmar sig?fyffy, ok då vet jag. Bara nyfiken på hur det fungerar.
  • Snart fru Wennerström

i juli gifter sig m2b's brorsa, men vi vet inte vad vi skall ge dom, dom har ju allt precis som dem flesta.. ngn som kan komma med ngn bra idé?.. gärna något ovanligt

Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*