Inlägg från: Snart fru Wennerström |Visa alla inlägg
  • Snart fru Wennerström

SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*

ha visst är dom!
    hehe ok, de problemet har inte jag då .. men brukar normalt ha svårt för att gå och tycka om skor med alldeles för hög klack, vilket dessa egentligen var, men dom var så ovanligt sköna för att ha sån hög klack, å de var ju tur .. så jag var bara tvungen att köpa dom

• Snart fru Wennerström

jättetjusiga buketter lanovia!!

hehe ok, då är inte jag på budget, för min bukett skulle gå på närmare 2000kr..
    har det som tak iaf, då hon inte riktigt visste var blommorna ligger på i pris just då

lanovia 08 skrev 2008-04-25 12:26:34 följande:

Jag har lagt in bilder på bildgalleriet nu på hur jag vill ha min bukett ungefär. vill ha färgerna som buketten med blått och lila i men vill att den skall vara lite lösare bunden, så som den andra. En bukett med 20 rosor skulle för mig kosta 600 kr och då var det en hårt bunden. jag vill ju inte ha den så hårt bunden, så det kanske blir billigare. Men jag tänkte räkna med 600 så får allt annat bli en överraskning.Vad jag har förstått vad gäller budget så är det en smart idé att inte ha oasis eller någon annan hållare till buketten. Utan själv håla direkt i stjälkarna. Så tänkte jag göra.
  • Snart fru Wennerström

välkommen säger jag också

Neri05 skrev 2008-04-28 08:38:06 följande:
    Här är en till som ska gifta sig 6:e september! hej hej!!
  • Snart fru Wennerström

neri 05

måste säga att du har den vackraste klänningen jag någonsin sett i ditt galleri, enligt mig , är det den du ska ha?

• Snart fru Wennerström

oj, så fort man tittar bort fårn tråden ett tag, händer det såååå mycket .. hihi^^

välkomna alla nya!

ja vi har nog hunnit emd det mesta också .. bara lite småfix kvar.

Jag ska ha en vanlig ganska enkel axelbandslös BH å några skööna trosor, strumpebandshållare och strumpor.

• Snart fru Wennerström

för er som hade svårt att hitta låtar som stämmer, kanske "håll mitt hjärta" kan vara ngt?

• Snart fru Wennerström

vi skall ha tunnbrödskorgar med ngn röra i till förrätt, sedan buffé, och tårta till efterrätt. Vet inte än hur vi vill ha dne och med vilka smaker.

• Snart fru Wennerström

+ några aptitretare till skålen

• Snart fru Wennerström

japp jag tittade på så ska det låta! älskar det programmet och sitter alltid med papper och penna i högsta hugg för att skriva ner ngn låt som verkar intressant. DEn där av frank ådahl- tårar från himlen är också fin, men den passar sig kanske inte på ett bröllop.

• Snart fru Wennerström

någon här som brukar titta på plus? ikväll är det iaf plus sommar och just idag handlar det om bröllop, så då kan man få veta mycket bra.

Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*