Inlägg från: Snart fru Wennerström |Visa alla inlägg
  • Snart fru Wennerström

SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*

haha ja jag med!! .. mönstret finns på garnstudio.se

• Snart fru Wennerström

sök på ponchos och sjalar, där finns lite att välja mellan

• Snart fru Wennerström

så bra!.. vilken föll dig mest i smaken ?.. ja mönstret till min cape var tydligen krångligt, svärmor fick fråga runt hela byn för hon förstod sig inte på mönstret på flera ställen, å då är hon ganska kunnig och har stickat i många år.

• Snart fru Wennerström

tack, jag älskar den, fast den inte är färdig än
    lanovia 08 skrev 2008-03-20 07:51:58 följande:

Oh, vad fina!!!! jag vill också ha. Kanske skulle höra med min kära mor om hon har tid att sticka åt mig. Sticka kan jag, vet dock inte om jag har tid eller mod att försöka mig på något till bröllopet.Din cape är jättefin snart fru Wennerström.
  • Snart fru Wennerström

ååhhh!.. ja de är också väldigt fin. Det är så jag menar att jag ska fästa ihop min cape (med broschen) eftersom jag inte ska ha bollarna eller krage

.. kommer bli supersnyggt det där matilda och niklas!

matildaochniklas skrev 2008-03-20 21:35:37 följande:
    Min mamma sa idag att hon såå gärna ville börja sticka igen, att hon kände sig sticksugen Så då sa jag att hon kunde sticka en cape till mitt bröllop, hon blev jätteglad! Jag sa det mest på skämt för jag trodde aldrig att hon skulle vilja. Så nu kollade jag på sidan och det fanns ju mkt fint, jag fastnade för den som hette 86-1, så imorgon ska jag visa mamma. Tack för tipset!Snart fru Wennerström skrev 2008-03-19 19:39:25 följande:
  • Snart fru Wennerström

den köpte jag på tradera billigt. ja gör så, då har du ju den "lånade" biten färdig.. om du tänker följa det

• Snart fru Wennerström

äsch, så kul å kunna inspirera ..

hoppas det blir bra för er alla som skall sticka, måste vi ha visning sedan av våra tjusiga verk såå snälla mammor/svärmödrar vi har .. hihi

• Snart fru Wennerström

Åhhh, grattis!!!! .. det kommer bli underbart!.. längtar själv.. hehe
    Höstbrud 2008 skrev 2008-03-23 21:50:34 följande:

Nu tjejer får jag dra mig ur denna tråd....det blir inget bröllop i september...Jag är gravid!! Helt otroligt men sant så vi kommer nog gifta oss i Juli istället här hemma i göteborghar varit roligt att hänga här dock, men nu blir det plöstligt bråttom att fixa allt igen och till juli...men vi ska ha ett hälften så stort bröllop nu så det ska väl kanske inte vara en alltför stor utmaning.Önska mig lycka till
  • Snart fru Wennerström

Vi har osadatum 1 juni.

Japp jag köpte mousserat vin höromdagen, blev 10 flaskor och 2 stk alkoholfria. beräknade att det går ca 5 glas på en flaska, och 1½ glas vill nog de flesta ha

• Snart fru Wennerström

vi har ca 40 gäster men några av dom kommer drick alkohol fritt. Vi har köpt ett nytt vin som jag testade i helgen, suupergott, och kommer passa perfekt till våra snittar. Det heter "Wild Strawberry sparkling" 12% å 750ml, 56kr flaskan, som hittat!

Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*