SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*
haha ja jag med!! .. mönstret finns på garnstudio.se
haha ja jag med!! .. mönstret finns på garnstudio.se
sök på ponchos och sjalar, där finns lite att välja mellan
så bra!.. vilken föll dig mest i smaken ?.. ja mönstret till min cape var tydligen krångligt, svärmor fick fråga runt hela byn för hon förstod sig inte på mönstret på flera ställen, å då är hon ganska kunnig och har stickat i många år.
tack, jag älskar den, fast den inte är färdig än
lanovia 08 skrev 2008-03-20 07:51:58 följande:
ååhhh!.. ja de är också väldigt fin. Det är så jag menar att jag ska fästa ihop min cape (med broschen) eftersom jag inte ska ha bollarna eller krage
.. kommer bli supersnyggt det där matilda och niklas!
den köpte jag på tradera billigt. ja gör så, då har du ju den "lånade" biten färdig.. om du tänker följa det
äsch, så kul å kunna inspirera ..
hoppas det blir bra för er alla som skall sticka, måste vi ha visning sedan av våra tjusiga verk såå snälla mammor/svärmödrar vi har .. hihi
Åhhh, grattis!!!! .. det kommer bli underbart!.. längtar själv.. hehe
Höstbrud 2008 skrev 2008-03-23 21:50:34 följande:
Vi har osadatum 1 juni.
Japp jag köpte mousserat vin höromdagen, blev 10 flaskor och 2 stk alkoholfria. beräknade att det går ca 5 glas på en flaska, och 1½ glas vill nog de flesta ha
vi har ca 40 gäster men några av dom kommer drick alkohol fritt. Vi har köpt ett nytt vin som jag testade i helgen, suupergott, och kommer passa perfekt till våra snittar. Det heter "Wild Strawberry sparkling" 12% å 750ml, 56kr flaskan, som hittat!