SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*
Var det projectwedding.com?
Var det projectwedding.com?
Superfin Ankan(=! Ser ut att sitta som en smäck
Du förstod väl att jag menade att den satt perfekt?!
Läckert!
För oss blir det båt eftersom kyrkan ligger precis vid en sjö och festlokalen på andra sidan sjön. Hoppas, hoppas bara att vädret är fint så att vi kan åka över. Men hela september ska visst ha strålande sol i år
Snart fru Wennerström skrev 2008-04-07 12:01:12 följande:
Nu börjar jag komma igång... kanske är jag ifatt alla snabbrudar här inne snart I alla fall har vi gjort klart inbjudningarna (finns i galleriet) och så har jag bestämt vilken ring jag ska ha. Och på fredag ska jag iväg och prova en begagnad brudkläning som jag hoppas, hoppas passar. Gillar den verkligen (Asperan i galleriet).
Samma som du, drömtjejen? Du kommer ju hinna gå igenom alla tänkbara hemska scenario innan bröllopet så när du väl står där kommer du vara helt cool och bara tänka, vad kan gå fel?!
lanovia 08 skrev 2008-04-08 08:21:14 följande:
Den har jag gjort själv Skrivit ut i skrivaren, vikt dubbelt och sytt fast!
Välkommen! Fin kyrka ni har valt. Jag pluggar i E-tuna men bor i Linköping. Du kommer lugnt att hinna med bröllopsplanerna.
Viktigast är ju att boka kyrka och präst så att ni faktiskt blir vigda
Symbolerna hittade jag i olika typsnitt på dafont.com, tror jag. De klassiska tvättråden fanns i ett eget typsnitt och gubben som dansar och solen hittade jag i andra typsnitt.
Jag kan skicka länkarna om någon vill ha dem.
Ja, jag skrev ut på vanligt papper. Trodde inte att det skulle funka men det gjorde det
Grattis till att du fick JA (såg att du nyss friat)! Välkommen hit. Här finns alla "typer". De som nästan är klara med allt och de som nästan har allt kvar