Inlägg från: Fröken förväntan |Visa alla inlägg
  • Fröken förväntan

SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*

strommis skrev 2008-04-08 14:16:13 följande:
    Fröken förväntan, har du nån länk till tvättråden så vore det supergulligt:)
    Här är länkar till typsnitten. Hojta till om du behöver hjälp att installera dem på din dator.

(TVÄTTRÅDEN) www.dafont.com/sl-wash.font
    (DANSANDE GUBBAR) www.dafont.com/dancefloor-exit.font
  • Fröken förväntan

Nädå, goda idéer är till för att stjälas I alla fall härinne! Jag snor tillbaka sen

Bara vi inte bjuder samma gäster... hmmm, rolig tanke. Tänk om det finns folk härinne som känner samma personer (och bröllopsgäster)utan att veta om det?!

Nyfiken på bilder sen

strommis skrev 2008-04-08 20:31:53 följande:
    Nu har jag oxå fixat tvättråd på mina inbjudningar el rättare sagt håller på att fixa. hoppas det inte gör något att jag snor din ide` Fröken förväntan, jag gillar den helskarpt. bilder kommer sen då korten är klara.
  • Fröken förväntan
    Troll1 skrev 2008-04-08 21:02:01 följande:
    Fröken förväntan skrev 2008-04-08 17:06:17 följande:
    Jag fattar inte hur jag ska ladda ner dem. Eller kan jag bara spara bilden?
    Till höger finns en liten ruta där det står DOWNLOAD. Välj PC eller MAC och välj att spara (eller save) någonstans på din dator där du sedan hittar fonten. Sedan måste du installera den på din dator. Hojta till om jag ska förklara hur du gör det.
  • Fröken förväntan

I fredags köpte jag min klänning Hittade en underbar begagnad! Det är Asperan i mitt galleri... kommer bilder på mig i den sen. Nu är det på riktigt!

• Fröken förväntan
    kexxet skrev 2008-04-13 22:03:36 följande:
    Fröken FörväntanVilka fräcka inbjudningskort du hade =)
    Tack
  • Fröken förväntan

Jag tror också att det är en marginell andel som kommer att ens se det. Det är som när man målar hemma och råkar kladda en lite klick på taket - ingen annan ser det och till slut har man glömt bort det själv med (även om man blir galen till att börja med). Kör på och skriv resten rätt

• Fröken förväntan

Spännande att se

Kärlek08 skrev 2008-04-14 12:09:04 följande:
    ÅHHHH tack för inputen, jag blev lite uppstressad men ni har säkert rätt i att så många inte kommer lägga märke till det (har dock en del petiga lärare på gästlistan ). Jag ska vänta och se vad den där latinläraren säger men som jag tolkar det har jag skrivit "KÄRLEKEN ALLT ÖVERVINNER" istället och det funkar ju... Vi funderade på att göra lite fler "fel" i fest- och vigselprogram och ha en tävling under bröllopet , typ finn fem fel... Ska lägga upp bilder på inbjudningarna i kväll i galleriet så får vi se vad ni tycker...
  • Fröken förväntan
    ugla skrev 2008-04-14 13:43:14 följande:
    Nu går det inte att ångra sig!!Idag la vi inbjudningarna på lådan, såå kul. De får dem imorgon på min födelsedag. Lite småfjärillar i magen.
    Då får vi också snart se?!
  • Fröken förväntan
    Kärlek08 skrev 2008-04-14 21:24:22 följande:
    vilken mysig lirare den där latinläraren verkar vara! Jag fick en lång utläggning om latinsk grammatik och dessutom ett kärlekscitat till att använda!Iaf, citatet som jag skrivit det är rent ordföljdsmässigt nästan mer grammatiskt korrekt än originalet, egentligen. MEN, jag har skrivit "vinci" vilket är infinitivformen av verbet och det borde vara "vincit". Jag funderar på att skriva dit ett "t" för hand på varje inbjudning...då blir det ju helt korrekt! Jag ska testa imorgon och se hur det blir...Om ni är nyfikna på vad jag tjatar om finns inbjudan nu i mitt galleri... Tack för alla era kommentarer
    Tjusiga! Vilket var det andra kärlekscitatet du fick lära dig? *Nyfiken*
  • Fröken förväntan
    Kärlek08 skrev 2008-04-15 11:16:52 följande:
    Det nadra citatet var: "Si vis amari, ama!" - "Om du vill älskas, älska!" (Seneca d.y.) gulligt tyckte jag...
    Vackert!
Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*