Inlägg från: Snart fru Wennerström |Visa alla inlägg
  • Snart fru Wennerström

SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*

hehe har väl blivit så när ngn kopierat, jag inte illa upp hursomhelst, mer att det ska vara översiktligt vilka som är med

Tutik och Prasart skrev 2008-03-27 14:45:16 följande:

Hum undrar varför jag ligger högst upp på listan.Det var ju inte jag som skappade det här forumet.Jag ska ju stå länst ner typ på den 6 sept.HUmmmm???!6 septembersnart fru wennerström (Gävle/njutånger)Ickaflicka (nyköping)fyffy (stockholm sundbyberg)lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)moonlightshadow (Gävle/Åland)kexxet (göteborg)viva forever (simrishamn)snö vit (Karlskrona)Schükano (Göteborg/Kalmar)Helena Johansson (Stockholm)matildaochniklas (eskilstuna)Ankan80 (Höganäs)Kärlek08 (Gävle)förväntansfullbrud (stockholm)Dottertrotter (Växjö)magnolian (Helsingborg)Tutik och Prasart(Växjö)13 septemberaprilsolen (stockholm /ängelholm)snart höstbrud (stora sundby)Skonie (Linköping)Liini86 (stockholm)FoxyLoxy (Malmö)jolare (stockholm)crazy 4 u (Trollhättan)Ajjse (Kungsbacka)strommis ( Lycksele)15 septemberavil(piteå)20 septemberfröken förväntan (Linköping/Sandvik - Fegen)Gumman 81 ( Vellinge)Mrs Love (Surahammar)Nomea (Umeå)Kanelisen (Vadstena)Lycklig jag (Stockholm)27 septemberHöstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)Humlis (Falun) Troll1 (Göteborghöstbrud2008 (Nyköping)
  • Snart fru Wennerström

så här har vi skrivit i vår inbjudan

När hösten är på väg till sin vackraste skrud
    då tänker Ann-Louise stå brud
    att äkta sin Christian sedan sex år
    Ja nu de varandra äntligen får.
    Vi vill gärna att du/ni, xxx, ska vara där
    när vi varandra evig kärlek svär.
    Den 6:e September klockan två vigs vi så
    i Njutångers kyrka förenas vi två.
    Efteråt till Centrumlokalen i Iggesund vi fara
    där vi alla sedan tillsammans ska vara.

Osa: 1 juni Klädsel: kavaj
    tel: xxx
    För mer info: christianoann-louise.weddingannouncer.com

/Ann-Louise & Christian

• Snart fru Wennerström

suuuperfin tiara! gillar den skarpt!.. satsa på den!

Skonie skrev 2008-04-01 12:15:05 följande:
    Jo, men den billiga är inte JAG på samma sätt. Jag ska dessutom vara ganska kraftigt sminkad med lite rockigt hår och då känns den blommiga "njä" Den passar jättefint till klänningen dock. Äsch, jag kan ju alltid sälja tiaran efteråt
  • Snart fru Wennerström

oki

allt under kontroll, de mesta ligger på is nu ett tag, gör lite småinköp till dukningen då och då

• Snart fru Wennerström

Min ska ha en frackcoat i svart brocad, beigebrun väst och dremefärgad kravatt med mönster i samma färg som västen. Hos oss här i gävle kan man hyra väst och kravatt för runt 450-500 om jag inte missminner mig

• Snart fru Wennerström

självklart ska dom få ha det dom själv gillar

Vi har bestämt oss för psalmer, det blir psalm 84" vi lyfter våra hjärtan" och 199, "på bröllopsdagen ber vi" den omgjorde versionen med bröllopstext.

vigsekprogrammet är nog iprincip färdig, och prästen har tittat på det, han tyckte det såg bra ut, men väntar med att skriva ut, hinner ju och det kan ju bli ändringar..

• Snart fru Wennerström

de är den jag menar!! .. dock var några ord i första raden lite annorlunda, men de kan man ju ändra lite som man vill

Ankan80 skrev 2008-04-02 11:28:14 följande:
    Jag har hittat denne som jag inte vet vad den har för nummer.Melodin är "den blomstertid nu kommer"till dig som kärlek ärDu lever mitt ibland ossi glädjen nu och här.Vi prisar dig som skapar och känner allt som sker. Förnyare av livet, till dig, vår Gud, vi ber. Om kärlek som får djupna, förlåta och förstå.Om kärlek genom dagar, då mörkret skall förgå.Om goda, ljusa dagardå lyckan vänligt ler.Om trohet i vår kärlek, till dig, vår Gud vi ber.Om kärlek och gemenskapsom rymd och frihet bär.Om möjlighet att växa till dem vi innerst är.Om hem där barn och vänner oss band i livet ger.Om glädje i vår kärlek,till dig, vår Gud, vi ber. Om kärlek stark som döden,och liv som föder liv.Om aktning för varandra och nya perspektiv. Om ömhet från ditt hjärtasom allt med kärlek ser.Om godhet i vår kärlek, till dig, vår Gud, vi ber.
  • Snart fru Wennerström

troll1;

hm, enligt vår präst går dom efter en "mall" enligt vad som skall ingå i en vigsel, men det kan ju skilja sig från kommun till kommun också. men iaf vår präst sa MINST 2 psalmer. har ni pratat ngt med er präst?

• Snart fru Wennerström

ok, inte så här .. men dem kan ju vara olika medgörliga

Troll1 skrev 2008-04-02 21:31:05 följande:
    lanovia 08 skrev 2008-04-02 20:58:49 följande:Vi ska inte ha ngn präst från Tuve kyrka, utan en utifrån. Anders Wannebo Vad jag förstår så kan man byta ut psalmer mot solosång. Jag kan ta det med prästen, men tror inte det är några problem.
  • Snart fru Wennerström

hihi, ja jag kunde inte hålla mig, kikade på nätet så fort det gick, och vi får tillbaka 15000, verkligen bra nu såhär inpå

matildaochniklas skrev 2008-04-03 11:44:13 följande:
    Jag och min m2b fick våra deklarationer igår, vi får tillbaka 11 000, mkt mer än vad vi räknat med!! Såå himla skönt inför bröllopet!
Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*