SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*
hehe har väl blivit så när ngn kopierat, jag inte illa upp hursomhelst, mer att det ska vara översiktligt vilka som är med
Tutik och Prasart skrev 2008-03-27 14:45:16 följande:
hehe har väl blivit så när ngn kopierat, jag inte illa upp hursomhelst, mer att det ska vara översiktligt vilka som är med
Tutik och Prasart skrev 2008-03-27 14:45:16 följande:
så här har vi skrivit i vår inbjudan
När hösten är på väg till sin vackraste skrud
då tänker Ann-Louise stå brud
att äkta sin Christian sedan sex år
Ja nu de varandra äntligen får.
Vi vill gärna att du/ni, xxx, ska vara där
när vi varandra evig kärlek svär.
Den 6:e September klockan två vigs vi så
i Njutångers kyrka förenas vi två.
Efteråt till Centrumlokalen i Iggesund vi fara
där vi alla sedan tillsammans ska vara.
Osa: 1 juni Klädsel: kavaj
tel: xxx
För mer info: christianoann-louise.weddingannouncer.com
/Ann-Louise & Christian
suuuperfin tiara! gillar den skarpt!.. satsa på den!
oki
allt under kontroll, de mesta ligger på is nu ett tag, gör lite småinköp till dukningen då och då
Min ska ha en frackcoat i svart brocad, beigebrun väst och dremefärgad kravatt med mönster i samma färg som västen. Hos oss här i gävle kan man hyra väst och kravatt för runt 450-500 om jag inte missminner mig
självklart ska dom få ha det dom själv gillar
Vi har bestämt oss för psalmer, det blir psalm 84" vi lyfter våra hjärtan" och 199, "på bröllopsdagen ber vi" den omgjorde versionen med bröllopstext.
vigsekprogrammet är nog iprincip färdig, och prästen har tittat på det, han tyckte det såg bra ut, men väntar med att skriva ut, hinner ju och det kan ju bli ändringar..
de är den jag menar!! .. dock var några ord i första raden lite annorlunda, men de kan man ju ändra lite som man vill
troll1;
hm, enligt vår präst går dom efter en "mall" enligt vad som skall ingå i en vigsel, men det kan ju skilja sig från kommun till kommun också. men iaf vår präst sa MINST 2 psalmer. har ni pratat ngt med er präst?
ok, inte så här .. men dem kan ju vara olika medgörliga
hihi, ja jag kunde inte hålla mig, kikade på nätet så fort det gick, och vi får tillbaka 15000, verkligen bra nu såhär inpå