Inlägg från: Snart fru Wennerström |Visa alla inlägg
  • Snart fru Wennerström

SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*

äckling

ja som några till har sagt, "du är allt" är ju en alldeles underbar text, och helt perfekt.

• Snart fru Wennerström

vi skall också ha karaoke på festen, en gemensam bekant till oss har eget system. han är även en grym sångare, spec bon jovi

• Snart fru Wennerström

AAAawwwww, den var ju hur underbar som heeelst! Klockren!

Troll1 skrev 2008-04-20 09:27:16 följande:
    Hej på er!Det var ett tag sen jag skrev nu. Vet inte om jag lagt in den, men här är en sång vi ska ha på vårt bröllop. Den är underbar och solisten har sagt ok till den. Mailade även texten till kantorn. www.youtube.com/watchVi har gjort färdigt våra inbjudningar och jag ska ta bilder på dem. Vi är jättenöjda! Men oj, va pilligt det var....
  • Snart fru Wennerström

Äckling
    vi skickade iväg våra inbjudningar först av alla i den här tråden tror jag.. hehe

fröken förväntan
    söta skor!

• Snart fru Wennerström

Lanovia

haha nä ok, kanske inte var för då

Shit va nervöst för dig, du går på helspänn nu du då va?

• Snart fru Wennerström

hm, våra tangenter är dåliga tror jag..
    först skulle det såklart vara
    Snart fru Wennerström skrev 2008-04-21 10:06:16 följande:

Lanoviahaha nä ok, kanske inte var för dåShit va nervöst för dig, du går på helspänn nu du då va?
  • Snart fru Wennerström

hihi, nu har jag uppdaterat med en ny lista i trådstarten
    Fröken förväntan skrev 2008-04-21 22:28:37 följande:

Nu är du med på senaste listan men det är bara "Snart fru Wennerström" som kan uppdatera listan i trådstarten... det brukar hon vara bra på när hon ser att nykomlingar är här
  • Snart fru Wennerström

haha är rädd att trådstarten kommer ta upp för mycket av sidorna, tar redan upp en halv sida. hm, kan man ta bort gammalt i trådstarten? ngn som vet?
    Fröken förväntan skrev 2008-04-23 14:46:30 följande:

Nu är du med på listan "ugla"!Ännu en ny lista att lägga upp, Fru Wennerstöm 6 septemberTutik och Prasart(Växjö)snart fru wennerström (Gävle/njutånger)Ickaflicka (nyköping)fyffy (stockholm sundbyberg)lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)moonlightshadow (Gävle/Åland)kexxet (göteborg)viva forever (simrishamn)snö vit (Karlskrona)Schükano (Göteborg/Kalmar)Helena Johansson (Stockholm)matildaochniklas (eskilstuna)Ankan80 (Höganäs)Kärlek08 (Gävle)förväntansfullbrud (stockholm)Dottertrotter (Växjö)magnolian (Helsingborg)Pienaar(Stockholm)BrudSeptember2008(Skövde)CeciliaLundh (Göteborg)Siris (Göteborg)13 septemberaprilsolen (stockholm /ängelholm)snart höstbrud (stora sundby)Skonie (Linköping)Liini86 (stockholm)FoxyLoxy (Malmö)jolare (stockholm)crazy 4 u (Trollhättan)Ajjse (Kungsbacka)strommis (Lycksele)vosmal (Stockholm)15 septemberavil(piteå)20 septemberfröken förväntan (Linköping/Sandvik - Fegen)Gumman 81 ( Vellinge)Mrs Love (Surahammar)Nomea (Umeå)Kanelisen (Vadstena)Lycklig jag (Stockholm)Lillsnufflan (Katrineholm)Robina67 (Stockholm)Linil (Linköping)äckling (Varberg)ugla (Småland)27 septemberHumlis (Falun)Troll1 (Göteborghöstbrud2008 (Nyköping)Gottelina (Hässleholm)Lunacy (Storuman)Big Smile (Stockholm)
  • Snart fru Wennerström

ja precis de e jättetrevligt när de kommer nya!.. jag hoppas ingen uppfattade det som tvärtom
    så vi får uppdatera det när nästa öppnas istället
    bra att du håller kåll på när de e dags lanovia
    lanovia 08 skrev 2008-04-24 08:11:18 följande:

Jag vet inte, men tror inte det. Tyvärr blir nog trådstarten för lång om vi skall uppdatera när det kommer nya. vilket ju trevligt nog sker rätt ofta. Vi får nog nöja oss med att uppdatera TS listan när vi startar ny tråd. 1 månad kvar till denna stängs...Snart fru Wennerström skrev 2008-04-23 18:05:52 följande:
  • Snart fru Wennerström

Hihi^^
    dem här skorna köpte jag idag
    www.dinsko.se/Dam/Modeller/Ballerinor-och-pumps.aspx&page=5&sort=FARG%20DESC
    suuuupersöta! jag har dock redan köpt mina brudskor, och hade tänkt mig att ha dessa i sommar! dem är jättesköna och absolut ett par tänkbara brudskor för er som inte köpt några ännu

Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*