Inlägg från: Snart fru Wennerström |Visa alla inlägg
  • Snart fru Wennerström

SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*

vi vände oss till en bilklubb i hälsingland och fick tag på en kille som ska köra oss, han ville dock att vi skulle höra av oss senare när det började närma sig mer, mot sommaren. Hittade en bild på nätet, vet inte om det är just DEN bilen, men iaf en likadan modell Mitt krav var att den hade tak, vill ju inte förstöra frillan!

www.kenneths.se/HFH/mo%2Dbygdegard%5F3%5F7%5F2006/

• Snart fru Wennerström

oj, det blev fel bild.. klicka på den fjärde uppifrån, den som visar motorn lite

• Snart fru Wennerström

Jo den är läcker, men som sagt visste bara vad gubben hade för bil och googlade på det och hittade denna, så vet inte säkert om det är den, men iaf en likadan, kanske inte innebär röd, men man kan ju hoppas

mysigt att åka båt med, skulle jag inte heller tveka om att göra om det gick

• Snart fru Wennerström

ja dom e läckra!!

matildaochniklas skrev 2008-04-07 17:00:58 följande:
    Verkligen jättehäftig bil!Jag hoppas på att min kompis pappa vill köra oss i sin gamla jaguar Snart fru Wennerström skrev 2008-04-07 12:02:39 följande:
  • Snart fru Wennerström

ja jättesöta inbjudningar!
    Fröken förväntan skrev 2008-04-07 21:13:32 följande:

Nu börjar jag komma igång... kanske är jag ifatt alla snabbrudar här inne snart I alla fall har vi gjort klart inbjudningarna (finns i galleriet) och så har jag bestämt vilken ring jag ska ha. Och på fredag ska jag iväg och prova en begagnad brudkläning som jag hoppas, hoppas passar. Gillar den verkligen (Asperan i galleriet).
  • Snart fru Wennerström

välkommen!.. det kommer nog gå suuper
    vad mer är fixat? säg till om du behöver tips och idéer så ska vi nog kunna hjälpa dig så du inte behöver känna dig stressat

lycka till

• Snart fru Wennerström

oj här ramlar det in folk, bara kul ... välkommen

Robina67 skrev 2008-04-08 10:56:22 följande:
    här kommer vi in!vi har prel bokat 20:e eller 27:e september för vårt bröllop!!Vi ligger i och ska bstämma lokal denna vecka. Vi kom igång sent oxå, den 8 mars bestämde vi ossMen hoppas finna lite goda tips & råd hos er
  • Snart fru Wennerström

hm tjejjer!?.. vet ni ngn sida med KORTA frisyrer, alltså inte "killkorta" frisyrer utan mer pageaktiga. Klippte ju mig i höstas, och de har inte hunnit växt få värst mycket, och är orolig att det inte ska hinna göra det med, så jag får en knut som jag vill ha.. så jag kanske måste ha det som det är. utsläppt alltså? Ngn som har tips på ngn sida där man få sådana frisyrer att de upppiffade ut??

• Snart fru Wennerström

vart finns det tipset? i tråden? för jag hittar det inte .. du kanske kan länka mig ?
    nä jag vill helst inte heller ha utsläppt, men annars finns ju allternativet att sätta i löshår, vet dock inte hur bra det skulle bli, om man ser ngn "skarv" har aldrig gjort det förr.

• Snart fru Wennerström

oj! superbra sidor, hittade några, är dock ändå rädd för att mitt hår inte "räcker till".

Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*