Inlägg från: matildaochniklas |Visa alla inlägg
  • matildaochniklas

SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*

GRATTIS!!! Och lycka till med både bröllop och barn

Höstbrud 2008 skrev 2008-03-23 21:50:34 följande:

Nu tjejer får jag dra mig ur denna tråd....det blir inget bröllop i september...Jag är gravid!! Helt otroligt men sant så vi kommer nog gifta oss i Juli istället här hemma i göteborghar varit roligt att hänga här dock, men nu blir det plöstligt bråttom att fixa allt igen och till juli...men vi ska ha ett hälften så stort bröllop nu så det ska väl kanske inte vara en alltför stor utmaning.Önska mig lycka till
  • matildaochniklas

Vi skickade inbjudningarna för ungefär en vecka sedan, vi har OSA den 18 juni.

• matildaochniklas

Oh, härligt! vad blev det för nåt?

höstbrud2008 skrev 2008-03-27 11:27:27 följande:
    Vi har satt menyn för festen, vi har inte skickat ut inbjudnignarna ännu ( min blivande tycker juni räcker och jag april så kompromissen blir maj) och kommer sätta osa så sent som möjligt dvs en månad innan. Cateringfirman och lokalen behövde exakt antal en vecka innan. Vill prova klänning så sent som möjligt då magen måste fixas till. Känner det som om vi är jättesöliga Funderar på musiken till festen, hur ska ni göra? DJ? Band? Egna skivor?
  • matildaochniklas

Mm, det lät gott!
    Vi kommer nog också att sköta musiken själva, blir såå mkt billigare. Jag tror att våra gäster kommer dansa loss ändå

• matildaochniklas

Jag gjorde i word, jag tycker att de blev fina iaf Många av gästerna har sagt det också

Tutik och Prasart skrev 2008-03-28 08:26:28 följande:

Jag funderade oxå ett tag att skriva inbjudningskorten i datorn.Men de blev inte så snygga för jag använde mig av word och det var ju inte lika roligt.Jag vet inte om andra kanske använder sig av något roligt program på datorn eller något annat.Hur har ni gjort ni som har gjort inbjudnings kort på dator eller festprogram?
  • matildaochniklas

Välkommen! Bra datum ni har valt Det kommer att bli finaste dagen på heela året Fast hela september kommer att bli toppen!

Emblingen skrev 2008-03-28 19:16:05 följande:
    Hej HejNykomling här...Vi har 6/9 ibnokat!
  • matildaochniklas

Haha, det där med mammor som inte kan hålla tyst känner jag igen. Min mamma berättade typ för alla hon känner när hon fick veta, till och med min syster, fast jag sa att ingen annan visste. Men hon säger att det är för att hon blev så glad och det har är ju bra

Kärlek08 skrev 2008-03-29 16:59:16 följande:
    det går säkert att fila till den lite, men det blir liksom lite mjukare om man rimmar lite eller skriver det som en dikt... då kan ju ingen bli arg jag vet hur du menar, efter att vi berättat för mina föräldrar att vi ska gifta oss så har min mamma bubblat detta till ALLA hon känner, inkl. de vi tänkt bjuda. Vi ville hålla allt hemligt för de flesta fram tills dess att inbjudningskorten kommer ut (jag hoppas på att skicka ut dem om två veckor kanske) och påpekade detta för min mor men hon har struntat helt i vår önskan. Min mamma är söt och snäll på alla sätt men ibland blir hon lite väl ivrig...
  • matildaochniklas

Min m2b ska ha en svart frokcoat men vinröd väst och plastrong, riktigt snygg!
    Men kostym är också jättesnyggt tycker jag! Min m2b skulle absolut få ha det om han ville. Han får välja heelt själv.

• matildaochniklas

Vi har börjat fundera på psalmer men inte bestämt oss riktigt. Jag gillar inte de "riktiga" vigselpsalmerna,den enda som jag tycker är fin av dem är nr. 84 men den är tydligen svårsjungen, eller iaf väldigt hög.

• matildaochniklas

Jag kan inte hitta den i min psalmbok. Men den var fin

Ankan80 skrev 2008-04-02 11:28:14 följande:
    Jag har hittat denne som jag inte vet vad den har för nummer.Melodin är "den blomstertid nu kommer"till dig som kärlek ärDu lever mitt ibland ossi glädjen nu och här.Vi prisar dig som skapar och känner allt som sker. Förnyare av livet, till dig, vår Gud, vi ber. Om kärlek som får djupna, förlåta och förstå.Om kärlek genom dagar, då mörkret skall förgå.Om goda, ljusa dagardå lyckan vänligt ler.Om trohet i vår kärlek, till dig, vår Gud vi ber.Om kärlek och gemenskapsom rymd och frihet bär.Om möjlighet att växa till dem vi innerst är.Om hem där barn och vänner oss band i livet ger.Om glädje i vår kärlek,till dig, vår Gud, vi ber. Om kärlek stark som döden,och liv som föder liv.Om aktning för varandra och nya perspektiv. Om ömhet från ditt hjärtasom allt med kärlek ser.Om godhet i vår kärlek, till dig, vår Gud, vi ber.
Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*