Inlägg från: matildaochniklas |Visa alla inlägg
  • matildaochniklas

SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*

Nu har vi bokat cateringfirman, skönt att ha det gjort. Menyn är dock inte spikad än eftersom dom höll på att göra om menyerna och tyvärr också höja priserna. Men men, det blir iaf någon buffé.

• matildaochniklas

Jag och min m2b fick våra deklarationer igår, vi får tillbaka 11 000, mkt mer än vad vi räknat med!! Såå himla skönt inför bröllopet!

• matildaochniklas

Jättefin!!!

Ankan80 skrev 2008-04-03 11:42:00 följande:
    Nu har jag fått min klänning...hihi...Finns i galleriet.
  • matildaochniklas

Verkligen jättehäftig bil!
    Jag hoppas på att min kompis pappa vill köra oss i sin gamla jaguar
    Snart fru Wennerström skrev 2008-04-07 12:02:39 följande:

oj, det blev fel bild.. klicka på den fjärde uppifrån, den som visar motorn lite
  • matildaochniklas

Jättefina inbjudningskort, dom där "tvättlapparna" var ju huur söta som helst! Jättefin ring också, jag ska ha en likandan fast i vitguld

Fröken förväntan skrev 2008-04-07 21:13:32 följande:

Nu börjar jag komma igång... kanske är jag ifatt alla snabbrudar här inne snart I alla fall har vi gjort klart inbjudningarna (finns i galleriet) och så har jag bestämt vilken ring jag ska ha. Och på fredag ska jag iväg och prova en begagnad brudkläning som jag hoppas, hoppas passar. Gillar den verkligen (Asperan i galleriet).
  • matildaochniklas

Nu blev jag nyfiken! Jabbar din pappa som frisör här i eskilstuna?

Sweetladysoul skrev 2008-04-08 14:58:18 följande:
    Jag kan lova att frisörerna vet vad dom ska göra med era hår bara ni berättar på ett ungefär, jag har turen som har en pappa som är frisör och är super duktig på uppsättningar så han får fria händer
  • matildaochniklas

Jaha, okej. Då vet jag, har dock aldrig klippt mig där. Men vilken tur du har då =)

Sweetladysoul skrev 2008-04-08 15:30:51 följande:
    matildaochnicklas: jajamensan! =) Han har jobbat här i Eskilstuna sen 1975 *fnissar* Han hade My Lord & Lady i Gallerian i måååånga år innan han sålde de för ca 3 år sen och köpte för ca 1,5 år sen salongen som ligger mitt emot Ming Palace i Kuriren-Huset (är två salongen bredvid varandra) hans är den som heter My Lord frisör & present =))
  • matildaochniklas

Välkomna till alla nya brudar!
    Oj oj oj vad många vi kommer att bli

• matildaochniklas

Oh vilken tur du har då! Självklart ska man ha det ibland! Härligt

strommis skrev 2008-04-09 10:54:47 följande:
    jag har tur, min mamma är frisör och fixar mig gratis. min svägerska är superduktig på smink och en annan svägerska är florist. lite tur ska man väl ha:)
  • matildaochniklas

Jag tycker också att du ska låta inbjudningarna vara som dom är! Det är nog inte så många som tänker på det, dom kommer nog njuta av vilka otroligt vackra kort du har gjort
    Jag tycker ändå att du ska skriva rätt på resten av sakerna.

Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*