Inlägg från: matildaochniklas |Visa alla inlägg
  • matildaochniklas

SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*

finn fem fel är ju en jätterolig idé!

Kärlek08 skrev 2008-04-14 12:09:04 följande:
    ÅHHHH tack för inputen, jag blev lite uppstressad men ni har säkert rätt i att så många inte kommer lägga märke till det (har dock en del petiga lärare på gästlistan ). Jag ska vänta och se vad den där latinläraren säger men som jag tolkar det har jag skrivit "KÄRLEKEN ALLT ÖVERVINNER" istället och det funkar ju... Vi funderade på att göra lite fler "fel" i fest- och vigselprogram och ha en tävling under bröllopet , typ finn fem fel... Ska lägga upp bilder på inbjudningarna i kväll i galleriet så får vi se vad ni tycker...
  • matildaochniklas

Jag har iaf lyckats knåpa ihop en bröllopssida nu fast jag egentligen är helt kass på sånt. Jag är stolt över mig själv!

matildaochniklas.weddingannouncer.com/

ni får ha lite överseende med att jag är amatör och att den är under construction

• matildaochniklas

Helena Johansson: Tack så mkt

Vi har inte alls fått mycket reaktioner efter att vi skickade inbjudningarna. Våra föräldrar härde avsig och två av mina klasskompisar som inte visste något. Sen har det varit rätt tyst både bland dom som inte visste tidigare och dom som vi berättat för. Dom som vi har stött på på stan och så har sagt grattis också. Ungefär så.

• matildaochniklas

ÅÅ, igår tackade min lillasyster ja till att vara toastmaster Hon är verkligen bäst! Det känns såå bra!

• matildaochniklas

det där med en gästtråd låter ju kanon! usch jag känner att jag drar mig för att sätta igång med just den biten! jag vet att det kommer bli svårt!

• matildaochniklas

En kompis till mig ska sjunga Mikael Wiehes låt kärleken vet. Och en annan kompis ska sjunga Janis Joplins låt Piece of my heart.

• matildaochniklas

Ja,det är jättefin! Vi känner oss helt nöjda med det valet

• matildaochniklas

Jag tycker att man ska vara kräsen. Klart att musiken ska kännas helt rätt! Lycka till. Jag säger till om jag kommer på någon, ska gnugga mina geniknölar lite. Har någon sagt du är allt med sonja aldén.

äckling skrev 2008-04-17 21:41:29 följande:
    Tack för era tips!! Jag vet att jag är jättebesvärlig och vill att texterna ska passa precis. Än finns det tid att vara petig Exempel:Kärleken vet -jättefin, men känns inte rätt med "det blir bra igen" och "mörkret glider bort" (jag vet att jag är löjlig)Rör vid min själ -väldigt vacker, men "mitt frusna hjärta"...Ja, så där hållet jag på. Tror inte det går att tillfredsställa mig . Har ni låtar som handlar om kärlek, men inte om förhållande på lager så kom gärna med förslag, typ Ledinds "det finns inget finare..."tack igen! Ska lyssna igenom era förslag en extra gång.
  • matildaochniklas

Jättesöta skor!

Fröken förväntan skrev 2008-04-20 13:17:06 följande:

Åh, han var en sån pudding Det blir nog svart kostym med väst och sedan slips och näsduk i någon snygg, glad färg som matchar brudbuketten. Jag passade på att köpa skor till mig själv också Går runt och känner efter om de är så sköna som de känns när man stoppar fötterna i dem. Dessa blev det! Inte så traditionellt brudiga men vill kunna använda dem sen. www.dinsko.se/Dam/Farger/Vit.aspxVill också se bilder på inbjudningskort Troll1
  • matildaochniklas

lanovia 08: oj, va läskigt och spännande! när mina två bästa vänner var här för någon helg sen gick dom o låste in sig i köket och skrattade och fnissade. jag undrar såå vad dom funderar på!

Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*