SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*
finn fem fel är ju en jätterolig idé!
finn fem fel är ju en jätterolig idé!
Jag har iaf lyckats knåpa ihop en bröllopssida nu fast jag egentligen är helt kass på sånt. Jag är stolt över mig själv!
matildaochniklas.weddingannouncer.com/
ni får ha lite överseende med att jag är amatör och att den är under construction
Helena Johansson: Tack så mkt
Vi har inte alls fått mycket reaktioner efter att vi skickade inbjudningarna. Våra föräldrar härde avsig och två av mina klasskompisar som inte visste något. Sen har det varit rätt tyst både bland dom som inte visste tidigare och dom som vi berättat för. Dom som vi har stött på på stan och så har sagt grattis också. Ungefär så.
ÅÅ, igår tackade min lillasyster ja till att vara toastmaster Hon är verkligen bäst! Det känns såå bra!
det där med en gästtråd låter ju kanon! usch jag känner att jag drar mig för att sätta igång med just den biten! jag vet att det kommer bli svårt!
En kompis till mig ska sjunga Mikael Wiehes låt kärleken vet. Och en annan kompis ska sjunga Janis Joplins låt Piece of my heart.
Ja,det är jättefin! Vi känner oss helt nöjda med det valet
Jag tycker att man ska vara kräsen. Klart att musiken ska kännas helt rätt! Lycka till. Jag säger till om jag kommer på någon, ska gnugga mina geniknölar lite. Har någon sagt du är allt med sonja aldén.
Jättesöta skor!
Fröken förväntan skrev 2008-04-20 13:17:06 följande:
lanovia 08: oj, va läskigt och spännande! när mina två bästa vänner var här för någon helg sen gick dom o låste in sig i köket och skrattade och fnissade. jag undrar såå vad dom funderar på!